Inlägg från: missteddy |Visa alla inlägg
  • missteddy

pitebor.... 2!!!

hej tjejer hoppas ni har haft en trevlig helg det har allafall jag haft!

• missteddy

här kommer jag och är pigg som en myra

• missteddy

vi var upp till överkalix och köpte skin svärmor ska sy ett par till skinbyxor åt mej sedan kollade vi på bilar i luleå och nyss har jag sett en skiva av alias 3

• missteddy

nä inte vi utan svärfolket de har sökt bil i 1 år nu men de hittar ingen som duger eller duger för svärfar

• missteddy

jessilundgren: jag skulle gärna jobbar som ass har gjort det tidigare men min bukare sa upp mej när jag var gravid och var tungen att börja halvtid om jag inte hade pontus som bara är 2 månader så skulle jag på engång hoppa in och jobba med rätt arbetsgivare välsäga jag tänker aldrig mer jobba för de företaget igen. de lovar och lovar men inget händer

• missteddy

jodå det kan jag skiva det var mylife

• missteddy

jag har jobbat 3 år för passform också finns en bukare i stan och det är inte heller något bra ställe att jobba för

• missteddy

Astri: säg det igentligen vill jag vara assistent trivs väldigt bra som det så man får se efter mammaledigheten vad som händer

• missteddy

sedan känns det lite trågigt att man gått treårig utbildning och sedan inte kunna jobba med det man är utbildad till

Svar på tråden pitebor.... 2!!!