Inlägg från: missteddy |Visa alla inlägg
  • missteddy

pitebor.... 2!!!

undersköterska

• missteddy

idag har jag itne gjort så mycket fick för mej att slänga alla buk förpakningar som man spar för det är bra att ha. medan jag redan höll på så städade jag resten av köket men blev less efter 2 timmar så jag ska forsätta i morgon så vi for till barnenshus i stället och köpte en babygym till pontus men oj vad dyra de var det billigaste kostade 499 vilket vi också köpte det var tur att mamma betalade

• missteddy

tjena tjejer hur har ni haft det i det härliga vädet idag

• missteddy

jag ska på hemmässan men är lite orolig hur det ska gå med vagen kommer säker ramala folk över den

• missteddy

vi åker varje år det är var på fel mässa i nov trode det var den men det var hantvekarmässan inte alls lika rolig

• missteddy

hej tjejer hur har ni det i värmen ? här det det bara bra har just kommit hem var först¨på mammagruppen sedan i väg till en kompis satt uta på hennes veranda helt underbart det var 25 grader i solen. det är ju summar ute ju hennes granne trode allafall det för han krattade gården i bara kortbyxor och bar överkropp

• missteddy

då är jag också knäpp jag är sp oreligsös som går i ett par skor och sambon lika dan men vi ska döpa pontus i kyrkan ändå.

• missteddy

jag döper pontus för dopet blir en fest för att välkommna honom

• missteddy

vad skönt med fint väder då kanske man ska fara till svärfolket på annelund och sola lite det är inte lika kul att sola hemma för vi har bara en tråkig balkong

Svar på tråden pitebor.... 2!!!