Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Fam Eklund: Nix, inga utemöbler än... tänkte försöka fixa det idag men jag orkar nog inte, om inte sambon kommer hem tidigt från jobbet och följer med.

• Slarva

Go förmiddag tjejjer!
    Fattar inte hur jag har kunnat sova så här länge, det måste vara vädret! :) Skönt var det hur som helst...

Ser att ni har diskuterat att skaffa hund och ska bara ge min syn på saken. Nova som nu är 9 månader (Det verkar stämma det där med att folk som skaffar hund blir fort gravida) är i en grymt krävande ålder, precis gått ur första löpen och nu skulle hon behöva en massa träning. Nackdelen är att jag är alldles för gravid för att orka. Jag orkar tyvärr knappt gå en promenad med henne dessa dagar.
    Hade jag vetat att vi skulle ha barn när jag bestämde mig för att köpa hund så hade jag kanske funderat en gång till men nu blev det som det blev och det kommer att funka. Däremot så tänker jag lämna hunden till mamma första veckorna efter födseln för jag har en känsla av att jag inte alls kommer att orka med både hund och bebis.
    Så mitt råd är att tänka efter en gång extra, en valp kräver en hel del!
    Men Jessi eftersom att du haft hund tidigare så vet du ju hur det är! :) Lycka till och följ hjärtat!

• Slarva

Go Morron Dio och Astri!

Jag tycker att det kan få va sånt här väder idag om dom håller vad dom lovar och ger oss 17 grader och sol på lördag! :))

• Slarva

haha, jag klarar inte av att se sånna program, skulle mer än gärna ligga framför tv'n på dagarna men det är ju jäklat bara skitprogram! =P

Hm.. om man skulle få i sig lite frukost och gå ut med hunden en sväng, hur blöt blir man? Regnar det mkt?

• Slarva

Hm... bra dvd.. nä, finns inga sånna heller! :) Tror jag ska titta på lite lost avsnitt idag möjligtvis. Men först frukost!
    Vi ses...

• Slarva

Jessi: Jag behöver inget jobb men jag skulle nog behöva en personlig assistent :)
    Men att ha en karl som chef är ingen höjdare när man är gravid. Iaf inte min chef, han tyckte att jag kunde börja jobba heltid trots att jag precis lagt ansökningspappret för Havandeskapspenning i hans hand!

• Slarva

Carre: JAAAAAAAAAAG!!!! Vi var senast igår och kollade på bänkdiskmaskiner! :)

• Slarva

Carre: Jag måste nästan veta måtten på den om jag ska kunna köpa, vi har liiiite trångt om plats. Men jag är intresserad! :)
    Vet du vad det är för märke?

• Slarva

Carre: Det låter bra, men om Astri vill köpa så står hon före mig i kö! :) Ska samtala med sambon så får vi se imorrn om vi vill köpa?!

Nu ska jag kliva i duschen och bege mig till tanten på MVC. Ska först en sväng och kolla om utemöbler på reprisen!

Ha en bra dag brudar!

• Slarva

Dom hade inte kvar en enda utemöbel på Reprisen så vitt jag kunde se. Typiskt att man alltid ska vara försent ute...!

Ska ta mig i kragen och baka muffins innan jag lagar mat, för här kan man ju inte sitta och stirra en hel dag till.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!