Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Kan ni fika för mig med?! :) Nu ska jag sticka till jobbet och höra om jag fått löneökning som alla andra.
    Ha en trevlig helg brudar! (Som om jag skulle kunna hålla mig borta härifrån hela helgen, men det lät ju bra iaf)

• Slarva

Dezzan: Jo, jag försökte men jag såg nog mest nyvaken och höggravid ut! :)
    Det var inga större fel så det var ju skönt iaf men bara tanken på att man måste dit igen är ju jobbig.

• Slarva

Så hamnade jag här igen iallafall.. typiskt! :)

Ancha: Vilken snygg shettis!

Min mor har redan börjat planera inköp av liten häst till sitt kommande barnbarn...

• Slarva

Dezzan: Om du hinner till innan klockan 17 så har Mulligt & Gulligt försäljning av kläder på Gotis i Öjebyn idag.
    Har köpt både linnen och tunikor där som jag har kunnat ha hela senare delen av graviditeten. Kikade in där idag (det är min moster som själer) och hon hade skitsnygga linnen och några vita tunna tunikor eller vad det då heter... Hade det inte varit för att jag bara har ett par veckor kvar tills magen försvinner (förhoppningsvis!) så hade jag handlat.

Nu var jag där med min smygreklam igen *flåt*

• Slarva

Halloj på er!
    Här blir man väckt före tuppen av hunden som tror att husse har försovit sig, inga sovmornar på helger här inte!
    Så blev det ett hundbad efter frukosten och nu ska vi göra oss klara för att fara på kalas.

Ha en Trevlig helg brudar!

• Slarva

Herregud vad ni har svammlat här i helgen brudar! =P Tog ju jättelänge att läsa ikapp! :)
    Vad har ni annars gjort, har ni hunnit med annat än sitta här?! ;)

Jag är helt slutkörd efter gårdagens kalas och det känns som att jag har lyckats bryta ett revben (Okej, kanske inte brutit men ont gör det då iaf) Kan man föda barn med ett revben brutet?

• Slarva

astri: Jag vet inte alls vad jag lyckats med, bebisen har väl sparkat av det! ;)
    Nä, är nog bara nån sträckning eller nå sånt efter en hård prommenad med hunden.

• Slarva

Jag tror jag lämnar er och maskeradplanerna ifred, maskerad är inte min grej! :)
    Ska ta igen lite förlorad sömn och fixa hem en pizza till middag till min bakfulla pojkvän!
    Vi ses...

• Slarva

Hm.. förhoppningsvis så har jag väl lyckats trycka ut ungen innan 20 Juni, och har jag inte det så ser jag säkert ut mer som barbapappa än Britney!

• Slarva

Go Morron tjejjer!
    Hur står det till idag? Vad ska ni hitta på??
    Jag ska försöka få en tid hos veterinären med hunden och kanske få svar på vad hon är allergisk mot när hon kliar sig konstant. Sen ska jag slöa resten av dagen... Måste försöka få bort ett ägg som nå snorungar har kastat på fönstret hos oss i helgen, men det borde väl funka med vatten?!

Först frukost iallafall! :)

Svar på tråden pitebor.... 2!!!