Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Jo, har kollat lite men det sitter en slang redan där man ska sätta avloppet och den slangen går rakt genom väggen och in till grannen (!)
    Fast vi fick inte in maskinen i rätta skåpet så vi måste kapa ett litet hål i en vägg för att få igenom slangar och sånt...
    Tror att pappa får komma och hjälpa mig imorrn. :)

• Slarva

Astri: Nu börjar jag förstå vad det där med shoppinggalen innebär...!

• Slarva

*harkel* Syftade inte på nån speciell, bara börjar förstå innebörden i att vara shoppinggalen! :)

• Slarva

Go kväll brudar!
    Ser att ni disskuterar dop... har funderat på det lite.. Jag är inte döpt själv (inte konfrimerad heller) och därför vet jag inte alls hur vi kommer att göra med bebisen när den kommer. Värst av allt är väl att vi inte hittat nått namn än. Hoppas att det kommer som ett brev på posten någon dag, eller nått! ;)

• Slarva

Jaja, jag ska kasta mig under täcket så jag inte somnar sittandes. Man måste vara pigg imorrn så man orkar med en hel dag till i solen! :)
    Go Natt

• Slarva

Astri: Har du pluggat till klockan 5 imorse?!

Nu börjar det likna sommar ute, imorse hade jag bara kjol och t-shirt på mig när jag var ute med hunden. Huuur skönt är det inte att slippa ta på sig en massa kläder! :)
    Idag blir det nog en heldag i solen igen...

Vad ska ni göra?

• Slarva

Go Afton brudar!
    Haft en bra dag? Jag har haft en superskön dag i solen...! Men min bil har gått sönder och står på parkeringen och dräller olja. Vill inte tänka på hur dyrt det kommer att bli att laga den =(

Vi har köpt en elgrill idag och grillat hamburgare på balkongen. Elgrill är min nya favorit pryl! Så enkelt! :) Och billig var den dessutom. *s*

Kan nog bli en rätt så tidig kväll ikväll för mig igen, håller redan på att somna.

• Slarva

Go förmiddag tjejjer!
    Jag hade också gärna kommit till badhusparken och legat i solen en stund men tydligen ska sotaren komma hit idag och då är det väl bäst att man är hemma så att hunden inte äter upp han. :)
    Vågar inte köra min trasiga bil heller iofs, så det blir att sola hemma idag. =(

• Slarva

Astri: Förra veckan körde det förbi en sotare utanför mitt fönster när jag åt lunch, han såg ung och fräsch ut. :)

Jag känner mig allt annat än ung och fräsch idag.. mer som en 90-årig flodhäst... Kan inte ungen bara ploppa ut snart?!

• Slarva

Carre: Jag har 28 långa dagar kvar till bf!

Mona: Kaffe låter gott! :)

Svar på tråden pitebor.... 2!!!