Inlägg från: missteddy |Visa alla inlägg
  • missteddy

pitebor.... 2!!!

min var till och från på morgen var det ingen men på eftermidda och kvällen hade jag värkar

• missteddy

pippiprollan: vad du både blind och dör i dag jag sa hej Sabina kanske tre gånger men du varken såg eller hörda fast vi gickförbi varandra

• missteddy

håller att det blåste kallt fyndade du något? jag hittade skin hanskar i ren till pontus nästa vinter sedan 2 leksaker såklart till honom

• missteddy

astri: jag gav 50 kr ! inte så billigt man jag skulle bara ha dem för svärmor håller på att sy ett par skin tussar till nästa vinter

• missteddy

dio:är du duktig på att göra uppsättningar?

• missteddy

astri: visst var det ett bra pris men jag kom på att jag skulle prutat men jag är så dålig på sådan inte ens när jag var i tunisen där de vill att man ska pruta prutade inte jag

• missteddy

dio: du har inte lust att gör mitt hår till dopet ! ska till fotografen sedan och ville ha lite extra. du får självklart en slant för besväret!

• missteddy

vad heter smink affären som låg i småstaden! som ligger vid svenskfastehetförmedlingen nu vet inte vad gatan heter den som ligger mellan sundsgatan och storgatan

Svar på tråden pitebor.... 2!!!