pitebor.... 2!!!
min var till och från på morgen var det ingen men på eftermidda och kvällen hade jag värkar
min var till och från på morgen var det ingen men på eftermidda och kvällen hade jag värkar
pippiprollan: vad du både blind och dör i dag jag sa hej Sabina kanske tre gånger men du varken såg eller hörda fast vi gickförbi varandra
jaja skyll på det
håller att det blåste kallt fyndade du något? jag hittade skin hanskar i ren till pontus nästa vinter sedan 2 leksaker såklart till honom
dio: fick du hem alla leksaker ?
astri: jag gav 50 kr ! inte så billigt man jag skulle bara ha dem för svärmor håller på att sy ett par skin tussar till nästa vinter
dio:är du duktig på att göra uppsättningar?
astri: visst var det ett bra pris men jag kom på att jag skulle prutat men jag är så dålig på sådan inte ens när jag var i tunisen där de vill att man ska pruta prutade inte jag
dio: du har inte lust att gör mitt hår till dopet ! ska till fotografen sedan och ville ha lite extra. du får självklart en slant för besväret!
vad heter smink affären som låg i småstaden! som ligger vid svenskfastehetförmedlingen nu vet inte vad gatan heter den som ligger mellan sundsgatan och storgatan