pitebor.... 2!!!
ancha: valle valross skulle vara där bla och ge balonger och falgor till barnen ! har du pt så står det där!
ancha: valle valross skulle vara där bla och ge balonger och falgor till barnen ! har du pt så står det där!
ancha: ska kolla
kl 11 börjar det på rådhustorget med bla visning av galambilar och korpen har tipsrunda. kl 12 börjar det på badhusparken
hej tjejer hur har eran dag varit? jag gick en långpromenad i solen på fm och på eftermiddan så har jag badat hunden så nu är det bara katten kvar ! hon är inte så renlig av sig så man måste ta ett kattbad i band fast hon inte gillar det.
här händer det inte så mycket tar det bra lungt sonen sover sambon kommer nog snart hem är på flygfältet och har skolflyg
jag for och fikade hos alla vänner tre dagar innan bf och det kanske skulle vara något?
vet någon vilka som har de bästa planten? det är dags och göra balkongen nu
dio: var det din kusin som var med på lokaltv för en stund sedan? hon sa att kusinen hade gjort håret en mörk tjej men en blå kläning.
carre: har inte fått dem med de kan även komma in efter kl 12 eller i morgon har läst några trådar här påfl och många ser att de kommer in i morgon
dio: tänkte väl det :.D hon var jätte fin i håret och förörigt med.