Inlägg från: missteddy |Visa alla inlägg
  • missteddy

pitebor.... 2!!!

Ica80 skrev 2006-07-11 16:39:50 följande:
    Tjenis bruttor!!!Jag är så glad!!!!! Vet ni vad vi ska göra på söndag, klicka på länken:www.vallarna.se/defau lt.asp?lid=3&ulid=9&show=1&2e=5Längtar massor!!!!
    finns inget på den länken vad finns där är nyfiken ju
  • missteddy
    Ica80 skrev 2006-07-11 18:03:30 följande:
    missteddy: kolla www.vallarna.se då lär du förstå
    nä de vill jag också se har sagt det flera år att man skulle ta sig råd att åka och se dem
  • missteddy

furuborg har god mat med det ligger inte mitt i stan

• missteddy
    Fam Eklund skrev 2006-07-13 20:03:41 följande:
    Grattis Carmen!Idag har vi bara tagit det lungt och haft besök av en killkompis till mig och han har fixat en bättre dator till oss.Imorgon så kanske vi far till Boden på Western Farm och kollar på det.Är det någon här som har varit där? Är det roligt?
    vi ska också dit i morgon har varit där tre gåner titigare skulle åkt i dag men det var så dåligt väder på morgonen så vi for inget
  • missteddy
    Fam Eklund skrev 2006-07-13 20:10:29 följande:
    Jag kommer inte in på deras hemsida så jag undrar om det är någon här som vet vad dom tar för familjepriser på Western Farm?
    350 kr för en familj tar det 110 för vuxna 80 barn om jag inte minns fel på stycke priset men 350 för familj var det allafall
  • missteddy
    Fam Eklund skrev 2006-07-13 20:18:03 följande:
    missteddy: Då kanske vi möts där imorgon då
    det gör vi säkert för parken är inte så stor
  • missteddy

ASTRI: gick det bra på loppisen i dag ? jag gjorde affärer med erik hoppas han inte blåste dej

• missteddy
    jessilundgren skrev 2006-07-16 22:29:42 följande:
    hej på er, hur har ni det? kan ni fatta?!?!Anton e ännu snällare än vad anja var, kan man ha så här tur eller är dte bara lugnet efter stormen. iof så tänker man lite mer på vad man stoppar i sig, förra gången visste man ju inte det. Provade mina vanliga kläder och dom passade!?!?!?!ställde mig på vågen och jag har tappat alla dom 6,8 kg jag gick upp redan!Hoppas bara att han inte äter upp mig så man ser ut som en skrämma till vintern.
    det var som mej 4 dagar efter förlossningen kunde jag ha mina vanliga jeans igen och de var tom förstora för mej
  • missteddy

nu få nu ha det så bra tjejer nu åker jag sönder ut kram

• missteddy

hej tjejer nu har jag landat i kramfors ! resan ner gick bra pontus vaknade i övik när det var ca en timmes bilfärd kvar

• missteddy

godmorgon tjejer vad gör i dag? här är det jätte fint väder så det blir nog bad idag

• missteddy
    Chicachula skrev 2006-07-21 20:56:35 följande:
    tittar in här innan jag hoppar i säng... hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helgsov gott! Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    maria kan du gå in på msn
  • missteddy

här är det so, och 30 grader varmt så jag mamma och pontus ska fara och bada idag

• missteddy
    astri skrev 2006-07-24 09:48:40 följande:
    Hej missteddy! Länge sedan man såg dig!
    jag har varit in engång per dag ungefär är ner hos mina föäldrar i kramfors
  • missteddy

tjej tjejer hoppas ni har et bra i gamla piteå här är det sol och vamt det är redan 30 grader ute så det blir en bad dag igen

• missteddy

tråden stängs på freda har någon mer än jag märkt det?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!