pitebor.... 2!!!
saiatisk brud? knäppgök? Var inte alla det?
saiatisk brud? knäppgök? Var inte alla det?
astri: aaah du menar Josie?
Jocelyn "Josie" Packard (Joan Chen) var gift med Andrew Packard, och ärvde hela sågverket när han låtsades gå bort. Som sextonåring plockades hon upp från Hongkongs gator av en viss Thomas Eckhardt, som blev besatt av henne och såg henne som sin ägodel. Josie är labil, känslosam och ganska fjompig, och lämnar "ett spår av skottskador" efter sig i sina försök att ställa saker till rätta. Dessutom är hon ihop med Harry, sheriffen. En lysande kombination.
den med halsbandet vet jag inte vem du pratar om...minns inte...en brutta?
Äh missade jag Carola nu då?
aaah menar du Leo???
Eller han är väl ingen gubbe riktigt .-D Menar du han som ägde hotellet som började leka krig? haha
Husband of Shelley Johnson, truck driver. Leo is involved in many illegal activities: he deals cocaine with the Renault Brothers (responsible for killing Bernard Renault), beats his wife on a regular basis and was responsible for setting Packard Saw Mill on fire. He and Jacques had many sexual encounters with Laura Palmer and Ronette Pulaski, including the night of Laura’s death. Leo was shot by his wife but only wounded, after which he assassinated Jacques’ mynah bird Waldo. He was later shot by Hank Jennings through his living room window and hospitalized. The wound left Leo incapacitated for a while until he regained consciousness, attacked Shelley and Bobby and ran off into the woods. He was later befriended by Windom Earle who subsequently made Leo his little helper
astri: Hans fru sköt ju honom och då satt hanoch dregglade i en rullstol ett tag tills Windom Earl kom och tog han haha
Näpp nu ska jag sova eller nåt...om jag vågar efter allt prat om BoB hihihi Han är jäkligt läskighan! Twin Peaks är läskigt. Ääälskar serien. Jaja Natti natti