• dio

pitebor.... 2!!!

Haha har vi flickan som är expert på "trevliga" förhållanden. Ser ett mönster
    Alttid alkohol och/eller droger inblandat. Jag dras till sånna, åsså är jag nog rätt rädd för förhållanden, så då är det ju bra om dom är dömd att misslyckas från början så behöver  jag inte oroa mig haha

Hm kanske ska he mig iväg och se den...fick erbjudande om att följa med lillans faster och hennes pojkvän. Men jag sa det, var ska jag sitta då? I mitten och hålla er båda i varsin hand? Nää, dom behöver lite tid för sig själva som 2 barns föräldrar 

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

astri: Uscha då

• dio

Rätt bra inställning ändå Astri Det är synd bara att man ska dra sig mer och mer tillbaka efter varje misslyckade förhållande. Dödsstöten för mig var väl Andre

• dio

Yes

• dio

I pite? Hihi det finns bara ett vandrarhem, vid badhusparken, vet inte vad det kostar dock...Hm kanske finns ett i öjebyn också..osäker.

• dio

Det är nog det billigaste du kan hitta, annars finns det ju baar hotell. Men dom brukar ju ha weekend paket och sånt på tex havsbadet. Kan kanske vara nåt?

• dio

Nädå, jag är vaken iaf

• dio

astri: haha japp...ja herregud, inte lätt för henne. Inte så lätt när man inte förstår riktigt. Jag är van det där nu för tiden, Andre har ju inget minne, man får förklara samma sak var 10 minut ungefär.

• dio

astri: Nä men man måste ju förutsätta att hon talar sanning tycker jag och inte komma med en massa spydiga och nedlåtande kommentarer.

Han har lite svårt för det. Han minns ju inte att han skulle bli pappa och frågar hela tiden vem som är hennes pappa, och när jag svarar att den är han så säger han alltid, men inte har jag *piiiip* dig? åsså går det 10 minuter och han fråga igen vem som är hennes pappa. Blandat med att fråga var vi bor och vad mitt tfn nummer är. haha det är som det som han vill veta hela tiden.

Miss teddy: men fyyyy. Dumma katt

• dio

astri: haha ingen fara, är och surfar runt i andra trådar bara

Svar på tråden pitebor.... 2!!!