pitebor.... 2!!!
Carre: Visserligen sover hon ju längre på morgonen, så jag är ju lite mer utvilad nu för tiden, men jag får ju nästan ingen tid för mig själv som du säger
Carre: Visserligen sover hon ju längre på morgonen, så jag är ju lite mer utvilad nu för tiden, men jag får ju nästan ingen tid för mig själv som du säger
Åååh jag är så glad, fick en morsdagspresent idag av Andre En liten blomma format som ett hjärta. Trodde inte i min vildaste fantasi att jag skulle få nån morsdagspresent
Wiihiii
astri: Jaa det var det. man känner sig uppskattad
Godmorgon Och hoppas ni får en trevlig Mors Dag
Ska fira min lillebror som fyller 15 idag.
Oooo nu har min tremänning äntligen åkt in på förlossningen. Hon fick gå 18 dagar över tiden. Stackare. Ska bli jättespännande och se vad hon får
wiihii nu har min tremänning fått en liten pojke
Grattis Anna
Har just kommit hem från en heldag på stan. SPrang ihop med min moster och kusin och vi fixade grejer till min andra kusin. Hon ska ju på balen och jag har lovat att göra hennes håruppsättning. Puh!
pippirollan:
vet inte när den är här...min kusin har gått i luleå.
och vi berättade för alla på en gång
astri: jodå, det är skoj. Vi firar alltid jul tillsammans på mammas sida, brukar vara mellan 19 pers och uppåt
Min moster och mina kusiner brukar ringa och fråga om dom får låna lindvi också då och då och det är jätteskönt med lite avlastning. Dessutom hjälpte dom mig oerhört mycket när jag nu blev ensam. Jag fick barnvagn, vagga, bilbarnstol, skötbord Dom är guld värd!
På mammas sida är vi 9 barnbarn och 4 barnbarnsbarn
Har inte så mycket kontakt med släkten på pappas sida. Det är synd.