• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

Gomorrn tjejer!!

Tack för igår, för nån konstig anledning kunde inte komma in på FL igår kväll, det stog bara att ett fel uppstod och att jag skulle kontakta nån på nån mail adress, jag trodde det var likadant för alla, men nu ser jag att ni har hunnit svammla lite igår kväll.. suck!

Vad händer idag?? Här händer det inte så mycket, ska städa upp i köket, och sen om jag orkar och mina barn tillåter det, då ska jag KANSKE dammsuga
    Martin skulle vara egentligen ledig idag, men igår kväll blev han frestad av en arbetskamarat som ville vara ledig idag och eftersom det är OB3 idag då tog han hennes timmar från 9 till 16 visst lite extra pengar är aldrig fel, men jag hade sett fram emot en familjedag.. Vi får ta en familjekväll istället

Nä, nu ska jag börja städa innan jag ångrar mig.. ha en trevlig dag!!

• jessilundgren

Hej på er, vad händer idag?
    för min del ska jag åka och shoppa! Handla mat inför grillfesten imorgon. utlovat öl och grillat till dom som hjälper till att måla så det e bara att packa sig iväg å handla.
    ska hämta lillaskrutt nu, nu har hon vart bort på tok för läånge ;)

ha en bra dag
    kram jessi

• dio

Astri: Neeeej inte militant vegan hehe
    Tråkigt att du och x:et inte kan komma överrens

Godmorgon på er!

Här är det inte så mycket stora planer för dagen Vi får väl se vad det händer för nåt rafflande

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

dio:
    Nä, det är aldrig kul att vara osams med någon. Men jag tycker ibland att han är jäklar i min låda inte klok.
    Är vi ute och kör bil och jag gnäller [med rätta enligt mig, inte enligt honom] eller säger nåt han inte gillar så kan han tvärbromsa på E4:an - tydligen så markerar det enligt jhonom nåt. Vette fan vad. :-/
    Eller om han är sur på mig kan han gå och säga till Liss att han ska fara hem[hon älskar hans hus] och hon får inte följa med och så gör han värsta dramautstörtningen ur lägenheten, där sitter jag sen med två flickor som gråter i högan sky, fast av olika anledningar :-/
    Bläää, hata!

Ja, vad är det här för tråkig dag?
    Jag var på bio igår och såg Da Vinci-koden, mördaren där.... naturligtvis med mitt tycke för störda killar tyckte jag han var helcool och mysko gullig

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • dio

astri:
    Karlar kan vara rätt mysko ibland

Nej säg inget! Jag har inte sett den än Aldrig tagit mig tid att läsa boken heller fast den står i bokhyllan

• astri

dio:
    Lugn... lugn...
    Jag tänker inte berätta mer än så. Jag tänkte att om du sett den förstår du vad jag pratar om och om du ser den förstår du sen.
    Vill inte sabba för de som vill ha nöjet att se den senare.

Karlar mysko? Mhm!
    Mina två är ju inga skräckexempel, men likväl nitlotter

• dio

Haha har vi flickan som är expert på "trevliga" förhållanden. Ser ett mönster
    Alttid alkohol och/eller droger inblandat. Jag dras till sånna, åsså är jag nog rätt rädd för förhållanden, så då är det ju bra om dom är dömd att misslyckas från början så behöver  jag inte oroa mig haha

Hm kanske ska he mig iväg och se den...fick erbjudande om att följa med lillans faster och hennes pojkvän. Men jag sa det, var ska jag sitta då? I mitten och hålla er båda i varsin hand? Nää, dom behöver lite tid för sig själva som 2 barns föräldrar 

• astri

Kände mig jättelyckad där jag satt igår mellan mamma och lillebrorsan

Mina förälskelser är nog mer åt psykopathållen. Trevliga utåt, är alltid de som ställer upp. Tills man kommer innanför fyra väggar - då ska allt ske efter deras huvvud.
    Den ena charmig till tusen, tills en släkting till honom fick veta att han var otrogen, då klev det fram en väldigt otäck liten person ur honom. Fast han var otrogen mot mig i ett år så kunde han inte hantera sanningen att han var det. Skyllde på mig att jag "skvallrat" och sa att "hade jag varit någon annan skulle han spöat mig" och puttade okull mig på golvet.
    Inget trevligt alls må jag säga.
    Jag sa till exet att om vi ska ha nån som helst chans att vara vänner så måste han prata med någon, han får mig att må dåligt, sannolikt barnen med, men hur mår han?

Rädd för förhållanden?
    Här är en till. Mina vänner och bekanta kastar sig huvudstupa in i förhållanden till höger o vänster känns det som ibland, men jag sitter där som nån... nåt.
    Hade en lite otrevlig upplevelse som yngre som gör att jag har svårt att lita på folk och killar.

• dio

astri: Uscha då

• astri

dio:
    Ah, det är bara att tycka synd om sig själv ett tag, ställa sig upp och ruska av sig sanden. :-/
    Och naturligtvis som ett naturligt steg - bli ännu mer misstänksam mot konstiga inställsamma typer som av någon anledning vill bjuda en på fest eller middag

Svar på tråden pitebor.... 2!!!