Du måste logga in för att svara i en tråd.

• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Chicachula

ha ha ha:) ja med du vet en flodhäst (jag) och en cykel går inte ihopHemlis ha ha bara därför ska jag ta en cykeltur i kväll så får jag väl svar på tal så att sägaRäcka ut tungan

• Dezzan

Tinzu:

Du skulle ha knuffat undan henne och sagt att hon kan gott gå tillbaka till sin egen kö haha

• astri

Dezzan:
    Aaa.
    Nej, det är ju sant, under jouröppet brukar det inte vara så stor efterfrågan på vikarier... eller kanske det är det som mest?
    Jag brukar nämligen inte ha mina barn på jouröppet. Då har jag sommarlov och får slåss med mina egna småtroll själv

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • astri

Tinzu:

• astri

Chicachula:
    Fusköva lite menar du?
    Det gjorde faktiskt jag med förra veckan inför årets cykelsäsong. Nu orkar jag nästan cykla till mamma två kvarter bort utan att flåsa ihjäl mig

• Dezzan

astri:
    Det är jättelugnt på somrarna eftersom dom som jobbar i poolen tar ju dom jobben i första hand.
    Vilken SMART mor du är som har dom hemma då. vissa resonerar ju som så att "mitt barn tycker ju om att gå på dagis så mkt så jag låter h*n göra det".
    Barn behöver oxå vila

• Chicachula

Tinzu: som den snälla person jag är så skulle jag inte våga säga ett skitHemlisha ha ha
    jag skulle nog be om ursäkt fast det inte var mitt fel mohaaaa

• Dezzan

haha men chica.
    Skullde u å jag va där skulle vi nog slänga nån komentar lite sådär halvhögt, bara mellan oss två. Fast det ska ändå vara meningen att personen i fråga ska höra....hehe du vet ju hur vi är

• astri

Dezzan:
    Ja, det förstår jag inte. Dagis är ju som ett "jobb" för dem med. Håll i gång hela dagarna.
    På sommarn ska man få sova lite längre och få fara till stranden minst en gång i veckan, inte sitta på dagis medan föräldrarna gör det.

• Chicachula
    astri: jepp så om det står i piteå tidningen i morgon 26 årig -kvinna fick hjärtinfarkt då hon  cyklade  och ligger nu på observation på piteå lasarett så är det jag:)
Svar på tråden pitebor.... 2!!!