• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Carre:
    Det brukar bli så när man får vila... de dagar Erik har barnen så jag ska få plugga brukar jag mest sitta här, glo blint på tvn eller sova. Man tar chansen att ladda batterierna i stället.

• Carre

Ja det är så.. men skönt är det hehe

Har du gjort nåt spännande idag??

• A N

Tjena tjena!
    Är tillbaka efter en vecka med mkt åkande och väldigt lite datande. Vad har hänt?? kort summering tack!

Har själv varit i lule och hälsat på, sen hela helgen i storsund och grävt i rabatter (grävt bort, allt ska bort) och kom nyss hem från ett aerobics pass.

• astri

Carre:
    Inget spännande, varit ensam fram tills nyss.
    Ska baka en mors dagstårta åt mig själv och en till Erik som fyller år imorrn.
    Han blir ju riktigt stora pojken; hela 32
    Håller på med frunchen nu, fläskfile, ris, cjampingoner med vitlökssmör. *mums*

Vad har du gjort idag då?

• Carre

Oj oj.. ni har haft det fullt upp.. och du orkar t.o.m träna!! Så duktig!!

Vad har hänt? uhmm.. Vi var i onsdags hos Sabina och fikade, och så mycket mer har det inte hänt.. mycket svammel som vanligt

• astri

A N:
    Nja, jag vet inte... jag tror inte vi har kommit fram till nåt här.
    missteddys killes hobby är modellflyg, jessilundgren har målat huset och är chipssugen, callisto79 ska köpa huset de har tittat på. Vi har haft en träff hos pippiprollan och kommit fram till att vi måste göra det igen Mona kunde inte "sluta" vår tråd, hade sminlparty och bjöd in oss.
    Cissi1976 har ploppat upp på tråden, du vet vem hon är.

• Carre

oj så gott!! Ja gär hungrig men orkar inte laga mat suck!
    Så Erik är årsmodell -74 som jag då?? och t.o.m från samma månad, bara en vecka yngre heheh

Jag har städat upp i köket, men det är reda på väg att se ut som innan Sen har jag suttit vid datorn, försökt plugga lite, sovit, sett på TV... har haft en mycket aktiv dag!! *yeah right*

• dio

wiihii nu har min tremänning fått en liten pojke

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

Carre:
    Mmm, Erik är en 7405:a, jag är ganska nöjd, så länge jag slipper bo och vara ihop med honom
    Nää, allvarligt... jag tycker hemskt bra om honom, men vissa saker måste han verkligen ta itu med. Akut!!

Du har då varit mycket mer aktiv än mig. Jag har släpat rumpen ut i köket och tillbaka, men det var också allt.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!