• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • A N

Vad ska jag med de till?? i storsund, orkar inte plocka allt ogräs som kommer, och dessutom så är det inte jag som har planterat alla jävla rabbter på tomten så det ser ut som en djungel har gjort sen jag flyttade in dit... *andas ut* men nu kanske det börjar se ut som om nån bor där Fattar inte hur människorna som bott där innan kan ha platerat så mkt och så konstigt... (måste få gnälla lite)

• Carre

Anna: Det såg likadant ut här när vi flyttade in... det mesta är borta tack och lov, har inte lust att ta hand om massa rabatter och buskar

• astri

A N
    Men alltså...
    Bor ni längst stora vägen [hahaha, skrattretande] eller upp mot klumpen med alla små avfartsgator?
    Kan inte dra mig till minnes jag har sett en djungel där. *hmmm*

• Carre

dio: grattis till tremänningen!!

Jag faktiskt sitter och ser på förlössningskliniken

• astri

I mitt gamla hus la jag lite stenar runt nåt blommande ogräs och kallade det för mina rabatter
    Så slött!!!

• A N

Vi bor efter "stora" vägen hus nr. 2 på vänster sida från älvsbyn sett... för mig är det mkt djungel, men nu är den mindre Lite buskar vid diket mot vägen är sparade, har sparat en rabatt faktiskt, men den täkte jag över med bark he he he!!! kommer det ogräs dit då morr! Ska ta itu med jordgubbslandet här framöver oxå, suck!

• astri

A N:
    Jag får väl tvinga Erik att köra förbi Storsund nästa gång jag tvingar honom köra mig på en bilutflykt Sist hamnade vi i Ljusträsk Och gången före det i Renvallen!!

• astri

Hej hej Chicachula:
    Bra, tror jag nu...

Själv?
    Blivit mors dags firad?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!