• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

missteddy:
    Min f.d mans lillebror har hittat modellflygs intresse skräpandes någonstans
    Han är helinne för det nu.

• jessilundgren

astri: stannar till på vägen och nödprovianterar!! misstänker att en påse inte kommer att räcka långt

har era barnmorsker sagt nått om eran vikt kontra hur magen växer??
    min sa förra gången jag var där att jag måste äta mer för att jag går inte upp tillräckligt?!?!
    magen växer ju och det borde ju vara det som räknas?
    äter ju allt jag komme röver känns det som.
    har gått utt 3,8 sedan jag fick reda på att jag var gravid dvs v 21 och är snart i v 30 

• missteddy

jag fäljer med på fältet bara för att få vara tillsammas med gubben några timmar per dag .om han åker på kvällen får han åka själv för myggen där ute är inte snälla med mej de tar i flyger i väg med mej

• Carre

jessi: Min BM sa aldrig nåt till mig, jag gick upp med Sebastian knappt 6 kilo och med Daniella 7 kilo.. de var iofs små bebisar bägge två så det var nog därför.

• astri

jessilundgren:
    Nää, de sa inget, det var jag som tjatade om att det inte kunde vara normalt att gå upp drygt 3 kilo i veckan, vilket jag gjorde där ett tag. :-/

• astri

missteddy:
    Ja, små pojkar och det de utsätter sig [och stackars flickvänner] för för att få leka med sina leksaker

• missteddy

jo de blir äldre och deras leksaker blir bara dyrare karar blir aldrig vuxen

• astri

CArre:
    *Hrm* Generad
    Jaaaaaaaa. Jag gick inte upp något nämnvärt de första 14 veckorna, och inget de sista 6 däremellan hann jag alltså fläska ihop 40 kilo!!

• Slarva

Åååh.. jag har också lite rester av chips som du kan få Jessi om du vill.. Är spymätt nu efter att ha tryckt i mig hela kvällen!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!