pitebor.... 2!!!
Sabina: Vagnen är en Knorr Nizza som vi beställde från tyskland. Superbillig och funkar jättebra!
Carre: Vilka superfina bilder han har tagit!! Då vet man vem man ska anlita när man behöver fotograf! :)
Sabina: Vagnen är en Knorr Nizza som vi beställde från tyskland. Superbillig och funkar jättebra!
Carre: Vilka superfina bilder han har tagit!! Då vet man vem man ska anlita när man behöver fotograf! :)
astri: betalade 2300:- med regskydd & myggnät, hem till dörren
matdags igen!
Hallo!
Hur har ni det?
Jessi: Nu får du ju se till att sluta besöka sjukhuset så vi måste oroa oss en massa! Låter inge bra alls juh...
astri: Jag har också varit med om att kissemissen dragit ut soppåsen, det är INTE roligt.
Jag kan inte riktigt förstå varför man har utekatter när man bor så här?! Okej att det är ännu värre med innekatter, men man kanske inte behöver ha katt om man bor i lägenhet?!
Bara min åsikt...
Vi har varit ute på en rundtur idag och besökt "gammelfarmor", farmor & farfar och mormor & morfar åsså Nova såklart. Sen har vi tittat till fölet också som fått sällskap i hagen av ett till föl, dom är såååå söta! :)
astri: Nja, det är en annan från byn som har släppt sitt sto med föl på bete tillsammans med våran (jag räknar henne som lite min också! :) ) Kommer bilder senare... jag måste vila lite nu!
jessi: Låter inte alls roligt. Hoppas verkligen att det blir bättre! *skickar kryapådigkramar*
Dags som sagt att få lite vila i kroppen medans Frida sover med pappa som ser fotboll. Snacka om en som njuter av sina pappadagar just nu! ;)
Åhoj, är jag uppe helt ensam mitt i natten? Inte ens astri här?!
Jaja, jag ska ändå dra mig mot sängen snart så man orkar upp före tuppen. Vi måste släpa oss på läkarbesök med lillan.
Har lagt upp lite bilder idag igen:
www.fotogalleriet.se/alb_list_id1649_order1.html
Go Natt
Hallåj!
Hur är det med er i helgen?
Jag håller på att svettas ihjäl... både på dagen och på natten!!
Å igår höll jag på att bli uppäten av en massa mygg. Kan det inte bli höst snart?! ;)
astri: Jag och Frida kommer också gärna förbi en sväng på onsdag! =) Lämpligt avstånd så man kan springa hem när det behövs!
Okej, det kan få vara lite sommar ett tag till, men hösten är ändå det bästa med allt! :)
Ahhh... var det tv-pejlare som ringde på dörren här också nyss. Jag satt och ammade så jag orkade inte öppna.
Vi har inte betalat nån licens och det vore ju lite genomskinligt att neka om det står 2 tv-apparater igång och skriker när man öppnar dörren! :)
Nu ska jag äntligen få i mig lite mat då Frida somnat (förhoppnigsvis) efter en riktigt jobbig eftermiddag. Hon äter och gnäller om vart annat sen hinner hon bajsa ett par gånger där emellan också. Lyckades få henne till att somna i 5 minuter så jag kunde gå på toa tidigare!
Go Morron!
GRATTIS Linda! :)
Idag ska vi med Frida och skriva in oss på BVC. Sen måste vi storstäda här hemma inför helgen. Det ser ut som f-n då ingen av oss rört ett finger sen vi kom hem från BB typ. =/
Jaja, vi syns ju senare om inte annat!
Ha en bra dag!
Go Afton Tjejjer!
Tack för senast!
Här flyter det på rätt så bra... vi sover äter och bajsar! ;)
Helgen som kommer ska vi tillbringa hos mor & far och sen även hos svärmor & svärfar med Mattis bror & hans gravida sambo. Hoppas bara att vädret tillåter att man är utomhus!
Jag är grymt sugen på att spela brännboll så jag hoppas att man får chansen till det i helgen! :) Eller en match Kubb iallafall.
Nu är det dock sängen som väntar!
Ha en trevlig midsommar!