Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Halloj!
    Vi har också varit en sväng på kyrkmarknaden i eftermiddag. Frida har fått sitta i sjalen och det var grymt skönt att man inte hade henne i barnvagnen även om det inte var så mkt folk.
    Nu ska vi grilla lite kött och förhoppningsvis hinna äta innan Fröken Frida blir alltför missnöjd! :)

• Slarva

Vilken tid är Summergames invigningen ikväll och vars är den??
    Kanske vi beger oss till stan vi med och kollar på folk om inte annat. Verkar ju bli en underbar kväll iallafall...

• Slarva

Okej, då kanske vi drar oss mot staden om lillan kan hålla sig nöjd.

• Slarva

Go morron!
    Vi har haft en rätt så härlig natt här för första gången. Frida har sovit i vagnen hela natten och har bara velat ha mat en gång! Så skönt att få sig ordentligt med sömn!

Vi for aldrig på invigningen igår, hamnade hos min mormor & morfar där det var en massa släkt så vi fick kaffe och bullar! :)
    Idag ska vi först till storfors och se när en av bonuskusinerna spelar fotboll sen ska vi på middag hos svärmor & svärfar ikväll.

Ha en bra dag alla!

• Slarva

God middag vänner! ;)
    Är lite förvånad att inte ens astri är vaken inatt! :)
    Sitter här och försöker söva lillan efter en trevlig kväll hos svärmor och svärfar, den kan man snart läsa om i min blogg!
    Om jag har tur så somnar Lillan snart och jag kan gå till sängen och lyssna på sambon som pratar i sömnen.

Ska försöka lägga upp en bild på henne imorrn, hon var såååå söt idag i sin nya brun/vit randiga katvig boddy och "Vindögde Jolly" tutte! :)

Go natt!

• Slarva

Ahhh... jag tänkte väl, inte kan du ju sova den här tiden heller...! :)
    Jag däremot är en riktigt vekling och behöver sova (det behövde jag redan för 4 timmar sedan)!
    Tror faktiskt att jag lyckats få Frida att somna.
    Håll tummarna!

• Slarva

Go Afton!
    Sitter här åter igen med en dotter som inte alls vill sova. Hon ligger i vagnen och sprattlar hej vilt! Ska nog försöka få i henne lite mer mat kanske... så jag får sova nångång!

Vad har ni gjort i helgen?

• Slarva

Hallå!
    Jag väntar på att mobilnätet ska börja fungera igen så jag kan ringa min mamma! Irriterande när man inte har någon vanlig telefon att ringa från...!

Om det då kunde sluta blåsa nångång, så man kan gå på en promenad utan att brösten blåser bort! ;)

Vad gör du själv Jessi?

• Slarva

Har föresten uppdaterat bildgalleriet med några bilder på Frida.
    www.pixbox.se/alb100371

Nu ska jag försöka sova en stund, får väl ringa mamma senare...

Svar på tråden pitebor.... 2!!!