• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

ja men det hade de inte
    Tyckte att Brazil Jack var en B-klass cirkus.. jag vet att cirkus Maximum de har elefanter och mycket annat roligt.. men de är ju också lite dyrare

• Slarva

Brukar inte cirkusar ha några andra djur än hästar och hundar? Åtminstone lamor eller åsnor och sånt?! Jaja, kul att barnen var nöjda iallafall.

• Ancha

Jo dom brukar ha typ lama djur och åsnor oxå, vet inte vart dom tagit vägen.
    Däremot tycker jag denna cirkus är bättre när man slipper se plågade elefanter och kameler. Jag mådde nog illa när jag såg vissa hästar som hade ryggar som bananer

Nu ska jag gå och försöka sova...ont i magen..feber. Usch hoppas jag får pencelin snabbt i morrn.

Ha det!

• Carre

Jag ska nog också gå och mysa med gubben.. ska se på American Idol och sen lite Lost avsnitt
    Natti natt alla!!

• Ancha

Carre: vad är det för Lost avsnitt då?? *nyfiken*

• Slarva

Go Natt Carre!

Jag kommer inte att kunna sova inatt, eller det kommer jag att kunna göra men jag kommer att ha problem med att somna...
    Har haft "mensvärk" hela kvällen och är sååå förväntansfull på att nått ska sätta igång. Men man kanske borde försöka sova iallafall...

• colubrid

slarva: försök se till att vila trots förhoppningarna, det kan behövas =) *håller tummarna för dig att nåt e på G*

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • jessilundgren

hej hej, hur var det på cirkusen?!?

vill oxå gå, slåss med barnen i sockervadds kön medans min smabo skäms,
    *skrattar*

kom just hem från jobbet, endast en halvtimmer övertid.
    håller h*n kvar dig oxå ancha?!
    blir knäpp snart, får aldrig sluta känns det som.

planer för helgen??
    vi åker till stugan imorgon och sover där till på söndag. jag måste jobba så anja ska vara med mormor och morfar efterom jolle jobbar.
    tur att man har dom nära.

slarva: någon bäbis i sikte, tycker du ska sluta tjuvhålla på den dära nu.

• Slarva

colubrid: jo, jag ska försöka ta mig till sängen och få lite sömn, snart! =)

• colubrid

Slarva: hehe snart är ett väldigt bra ord...jag borde oxå gå och lägga mig, fast av nån anledning har fingrarna fastnat på tangentbordet haha..sova hinner man väl om hundra år

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
Svar på tråden pitebor.... 2!!!