• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Chicachula

hejsan tjejer! här är det sjukstuga deluxeGråter william är fortfarande sjuk och idag åkte min sambo på magsjuka. Så nu är det bara familje medlem nr 3 kvarGlad sambon har stängt in sig i andra sovrummet. ha ha ganska kul att man kan bo i samma lägenhet men inte ses på flera timmar jag har inte sett skymten av honom, och har ingen vidare lust att gå in i bacill rummet ha ha. William ligger i våran säng och sover i omgångar, Jag pimplar samarin inte för att det hindrar blir jag magsjuk så blir jag det vilket som men hjärnspöken försvinner lite i alla fall ha ha ha:) åååå det är ju så fint väder vill ut och cykla med william eller ialla fall ut och gå med han i vagnen eller gör en kul familje dag men inte:(

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • astri

chicachula:
    Usch!
    Inte trevligt, hoppas att du klarar dig i alla fall.
    Och att de andra kryar på sig a.s.a.p

• Chicachula

astri: nä verkligen inte jag ser bacillerna klättra på väggarna ha ha ha:) han städat med klorin idag ha ha ha är man sjuk eller vad ha ha haRäcka ut tunganmen gett mig fan på att jag ska klara mig men men

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • Slarva

Jå, idag är det nästan för bra! Inte en endaste värk nånstans.

• astri

Chicachula:
    Alla medel är tillåtna för att slippa magsjuka - det är inget trevligt alls, tro mig, jag hade den nyss.

Slarva:
    Asch då.
    Ja, jag hoppas ju att du slipper gå över.
    Du har ju fortfrande några dagar kvar till bf...

• missteddy

så hade jag med men fick mensvärkar på onsdagen innan pontus kom de blev starkare och starkare så fredagnatt var det bara att åka in på bb men han stannade kvar 2 dagar till tyvärr hoppas din lille är snällare än han för tre dagar på förlossningen är inte kul håller tummarna att du får snart

• Slarva

Astri: Ja, om jag får må som jag gjort idag så gör det inget om jag måste gå över men mest troligt så är det tyngre imorrn igen.

Jag har dragkamp med hunden om hennes leksak, bara det att jag sitter i en rullande stol så hon drar runt med mig i hela rummet! :) Tur hon är lättroad ibland!

• Slarva

missteddy: Jag har haft mensvärkar igår och lite inatt men de försvann. De borde ju dock komma tillbaka snart tycker jag! =)

• astri

Min första började med lite "molande" likt om man måååste gå på toa. Tog totalt nästan 7 timmar från minsta lilla känning.

Med Liss började det med ont i ryggen, tog 8 timmar efter det.

Med Siri började det med "molande mensvärk" på morron, men det försvann så jag trodde att hon lurades.
    Sen på kvällen kom det tbx och lite mindre än 6 timmar efter det var hon ute.

• Slarva

Ja, det är nog bara att vänta och se. Så mkt annat kan man inte göra.. Och under tiden får man skynda sig att sätta i sig en massa glass och arraksbollar för när bebisen är ute så är det ju slut med sånna godsaker! :))

Svar på tråden pitebor.... 2!!!