• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

Jessi: Nix, ingen bebis i sikte än. Men h*n känns därinne utan att ge några större tecken på att komma ut.
    Vars har ni stugan? Skönt att du fått "helg" nu...

• jessilundgren

slarva: på en ö i norrfjärden. måste åka båt, tur man har härdat anja från hon var liten. tycker alla former av motorer e kul

jag börjar ju om på lördag och jobbar till torsdag

• Slarva

Usch, jag hatar att åka båt! Men det är säkert mysigt att ha en stuga på en ö... skulle jag gärna ha om jag slapp båtfärden! :)

Jasså du måste jobba redan på lördag, men du hinner ju få en liten och kort helg iallafall! :)

[[ Märks det att jag försöker se positivt i ALLT idag?! ]]

• jessilundgren

slarva: men sluta svär männsika ;) det e ju det bästa som finns *ler*
    La upåp dom bilderna jag hade i mitt krypin.
    supermysigt, hade inte barnen behövt gå i skola hade jag nog flyttat dit och byggt ett hus.

• Slarva

Jessi: Såg hur mysigt ut som helst! Kanske jag skulle kunna bygga en bro till ön om jag skulle skaffa stuga! :)
    Kan tänka mig att det är lungt och fridfullt, eller är det många stugor på samma ö?

• jessilundgren

nä mamma å pappa äger hela ön så det är bara den som stor där sedan tidigare och så den dom håller på att bygga.
    finns iof ett litet garage för skotern och fyrhjulingen , ett pumphus samt en grillkåta oxå emn dom räknar jag inte till hus

• jessilundgren

dom håller på att bygga ett skithäftigt hus, e så himla avis. skulel oxå vilja rita och bygga nytt precis som det jag vill ha det.
    la upp ritningen om ni e intresserade.

tänk om man blir så rik någon gång, misstänker att jag måste sluta vara PA och bli nått annat med fet lön först
    någon som har ett bra förslag vad man ska göra med sitt liv?

• Slarva

Usch, vilken härlig stuga!! Kul att kunna välja själv hur man vill ha det...

Jag har inga förslag på vad man ska göra med sitt liv för att få en fet lön. Kanske gifta sig rik är det enda sättet, och då är jag nog inte på så god väg... :)
    Pengar är inte allt, men tänk va skönt det kunde vara om man hade lite i överflöd! ;)

Nu ska jag försöka sova, annars är jag väl död när hunden väcker mig imorrn...
    Go Natt!

• jessilundgren

nä kanske inte men tänk om man hade pengar såp att man inte behövde jobba, då had eman kunnat umgås mer med sin familj oich gjort roliga saker tillsammans.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!