• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • colubrid

Spänningen stiger, var är slarva idag..kommer hon att logga in eller inte =)

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Fam Eklund

Godmorgon!

Vad är det för fest ni pratar om?
    När? Var?

Får man komma om man kan?

Kramar

Linda: Baka mitt i natten, du e då inte klok

• pippiprollan

Godmorgon!

Vilket trist väder det var idag
    Examen å allt,hoppas att det klarnar upp lite senare,för dom lovade ju faktiskt sol på vädret igår.

Vi ska till älvsbyn på min lillebrors examen(går ut 9:an)
    Sen ska vi kanske gå ut å äta eller nått.

Igår på middagen så åt jag file black and white med potatisgratäng,Klas åt plankstek.

Men kusinen är ju lite lustig....han ringde å frågade vad vi skulle göra igår torsdag...nä inget svarade Klas då. Då sa han nä för dåär ni å äte middag med oss ,vi ska ju gifta oss...hur många kommer ni sa han för han skulle ju boka bord.
    men då vi ätit klart så fick vi så snällt betala själva...det lät som om han skulle bjuda då han ringde men inte det. Det var ju trevligt men vi har inte så gott om pengar att vi bara kan gå ut så där en vanlig dag å äta för 500 kr. nåja skit gott var det iaf.

Imorgon Lördag ska vi på kalas hos Filips & Mattias kusin som fyller 10 år,tyvärr så jobbar klas så jag måste fara själv.

Sen händer det inte mycket i helgen...hos er då?

Slarva....vart e du???? föder du barn? Jag håller alla tummar jag har för att det är så.

• Slarva

Nä, här föds inga barn... däremot har värkarna satt fart antar jag, ont gör det då! Kan inte sova fastän jag skulle behöva ett par timmar till.
    Skickade sambon på jobbet men jag har en känsla av att jag måste ringa hem han innan dagen är slut.

• Slarva

Sabina:
    Black & White är ju såååå gott å med potatisgratäng... *mums* Undrar om de serverar sånt på Sunderbyn?! ;)
    Surt att bli "lurad" så där med betalningen, kunde inte kusinen ha formulerat det så ni iaf visste att ni skulle betala själva?!

• pippiprollan

Nja du slarva...black and white har dom nog inte i sunderbyn...tyvärr. Gud så kul att det har startat nu då!

Hur långt mellan värkarna?
    Nästan så jag vill åka i ditt ställe...

• astri

Hejsa!
    Tittar bara förbi med ena benet i byxorna och andra utanför hoppandes upp och ner
     Slarva:
    *Jippie*
    Vad kul! Helt underbart! JAg är faktiskt himla avundsjuk just nu!

Pippipirollan:
    Nämen, vad lustigt!
    Jag skulle också ha antagit att han skulle bjuda om han sa nåt sånt till mig :-/

• Slarva

Mja, värkarna kommer med 5-9 minuters mellanrum... endel gör mer ont än andra. Ska prova ställa mig i duschen och se om det lindrar lite...

• pippiprollan

Jo visst var det lite lustigt ...men,men tur att vi inte tog det dyraste då å både för,varm och efterrätt.

Ojdå så pass Slarva....minns att jag tyckte det var skönt att stå i duschen nän jag hade värkar. Prova,men vänta inte för länge med att ringa hem sambon å att ringa å prata med förlossningen.

• astri

Mmm, stå i duschen var jätteskönt vill jag minnas, man ville inte gå ut

Nu måste jag cykla iväg, hej svejs.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!