• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

Åsså vill hunden ut och pissa, det var då ett jäkla bökandes...
    Är det kortisonen hon äter som är urindrivande? Så här mkt brukar hon inte gnälla, eller så kanske hon känner på sig att matte har nått på gång... :)

En liten promenad ska man väl orka med.

• colubrid

*hoppar och studsar* ååå va spännande!
    tycker att jag blev fråntagen halva spänningen genom att bli inlagd så jag behövde aldrig sitta hemma och räkna tid mellan värkar eller nåt.
    Fast tyvärr slarva ska jag göra dig liiite besviken, ingen file´black and white på sunderbyn, istället mat som gör att du uppskattar den hemlagade *skrattar*

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • jessilundgren

hej på er, har säkert missat massor men ni skriver ju noveller så jag har inte tid att sitta å läsa allt ihopa!!

tänkte baka idag då det e sådans skitväder, för kallt för att vara ute någon längre stund eller så e det bara jag som inte ids klä mig  ordentligt.

allt bra med er???

• jessilundgren

slarva: men så kul, håller tummarna, kom ihåg bara för att det e första gången behöver det inte ta lång tid.
    hade jag väntat så länge jag hade tänkt så hade anja föds i rosvik *skrattar*
    stackars barn inte för att det e nått fle på rosvik =)

• Slarva

Jag ska försöka att inte vänta för länge med att åka in... men det skulle ju va lite snopet att komma dit och allt avtar!
    Ringde iaf förlossningen och hon tyckte att jag kunde stanna hemma tills det tilltar lite till.. Så det är väl bara att försöka fördriva tiden med nått då.

Jessi: Vad ska du baka förnått?
    Blåser det hos dig med?

• jessilundgren

slarva: jadu det vere gudarna, e så holma suger på kärleksmums men dom e så jobbig att göra å tar så lång tid.

har du nått bra förslag? måste inventera skafferiet

• Slarva

Hmm... banankaka är gott!
    Annars så går ju kladdkaka fort att baka! :) Jag har ett recept som man kan göra i micron. Då är den färdig på 10 min! =)

• astri

Man kan ju alltid köpa mikromat till överpris i sjukhus kafeterian
    Det åt jag 98% av tiden på bb med Siri, med Liss åt jag ditkörd pizza och med Fredde inget alls.
    Men jag måste säga att de har gjort framsteg i alla fall på aromen på deras käk

• dio

Hej hopp. Nu är jag hemma igen. Har varit hos min moster och fixat min andra kusins examensfrisyr Sen for vi och fikade på kvartetsbageriet. Gott gott

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
Svar på tråden pitebor.... 2!!!