• Carre

pitebor.... 2!!!

Oj så mycket du har att göra

Vi väntar på att Dani ska vakna så får hon äta lunch, sen tänkte vi åka på barnens hus och spana lite.. är sugen på att köpa ett tält åt barnen
    Inte mycket annat, kanske en cykeltur på EM

• Carre

Ja, det tycker Sebastian också att det är kul, han vill alltid bygga koja och sånt

Jag håller på att plugga lite körkortsteori på www.teoriprovet.nu du kan kolla sen om du vill

Ska gå och väcka Dani, hon har redan sovit över 2 timmar nu

HÖRES!!

• Carre

Hallå.. jag är också här, men samtidigt inte

Ser lite på TV och äter chokladpuffar hehe

Vi har varit och handlat lite idag, jag köpte förresten sockor åt Dani på dollarstor som du tipsade Sabina tusen tack!
    Sen var vi på badhusparken så att Sebastian kunde leka lite, han blev superglad när han såg att det fanns massa barn som var där.. stackars, han älskar att leka med andra barn och nu när han har varit sjuk då har han varit hemma

Sen kom vi hem, Martin monterade tälten som vi köpte medan jag lagade middag, lasagna blev det.

Var på ICA och köpte lite grejer, bl.a. en ask körsbär tomater som jag tror jag glömde där för att jag hittade de aldrig nät vi kom hem.. buaaaaaa

• Carre

Det var jag som önskade dig lycka till Glad att han gick med på det

Ha en trevlig kväll!! höres!

• Carre

Linda: Ja, vi köpte 2 tält som man kan gå mellan de genom en "tunel" uhmm.. vet ej hur det heter på svenska..

• Carre

det var skönt väder idag faktiskt, soligt och varmt

• Carre

jadu.. det var ganska skönt nät vi var på badhusparken, sen när vi kom hem då var sebastian ute på gården med pappa bara i en tunn t-shirt och jeans.. nu däremot känns det lite kyligt

• Carre

du vet Linda, det kallas menopaus

*skojar*

• Carre

Nä nu ska jag slöa i soffan ett tag.. måste tänka igenom hur jag ska göra med min tårta imorgon.. längtar redan till middag.. vi har köpt Entrecoté som vi ska äta med potatisgratäng och rödvinsås *dregglar*

Jag dyker upp imorgon.. ha det så bra!!

• Carre

då var man 25... igen

Tackar för gratulationerna..

fick ikväll den jävligaste födelsedagspresent.. mens buaaaaaaaa!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!