pitebor.... 2!!!
Carre:Bara en fråga... MMF och SP, man gör de där tårtfigurerna med dem? Blir inte det äckligt att äta så mycket socker eller ska man göra figurerna av någon slags fyllning och kasta MMF/SP över och "måla"?
Carre:
Du och Sebastian kan komma till mitt slagfält och kolla Byggare Bob, käka småkakor och stöka till det [Inte för att det skulle märkas någon skillnad ]
Carre:
Jag sitter i samma båt här
Exdet sade snällt vad vår "diskussion" hade handlat om igår, och på den lilla tid vi fortsatte den blev jag AP-SUR och skickade hem han :-/ Så jag sitter här alldeles ensam... och luktar på blommorna....
Carre:
Annars kan ni ju sitta under ett paraply och lyssna på regnet och leta maskar som kommit fram
Fast titta på tv en sån här dag är definitivt inte bortkastad tid Det är nästan ett måste
Jag bad tjejen på Rumba att porta mig idag
Jag har inte råd att ens gå förbi där *hahaha* det värsta är att jag får sån ångest efter jag har varit och handlat :-/
Carre:
Hahhahaha!! Kanske det ajmenar, jag har ju då inte råd med några nöjen, men mina ungar har en fullproppad garderob med allehanda märken jag periodvis har snöat in på. Det lät väldans farlig för mig senare i år då hon får in Molo. *ryyys*
Nej, ingen ny telefon. JAg sa upp förhandsvalet på operatören till Eriks telefon häromdagen vilket innebär att han inte kan ringa *fniss* Så jag fixade Telia igen.
PAssade på att ändra lite på hans abonnemang med
Däremot fick jag inte kolla upp hans andra telefonnummer Då blir det ALDRIG gjort :-/
nå, jag får väl ringa Telias moderskepp och fixa det som skulle fixas där
Vänta så ska jag leta reda på en länk....
www.tradera.com/auction/aid_28489246
www.tradera.com/auction/aid_28535285
Men snyggast är en heloverall i brun teddy... hittade ingen bild dock :-/
www.tradera.com/auction/aid_28351169
www.tradera.com/auction/aid_28409873
oxå coola, hade siktat in mig på en heldress i brun/rosa, men jag missade den Och den gick jättebilligt!
Carre:
Den sista länken har jag redan i mina favoriter
Den första hade coola grejer, men inte nog färgglada. Jag gillar när mina barn ser ut som antingen färgpaletter eller clowner
Om jag kunde skulle jag klä mig likadant!!
Ääääälskar färger!
Och sen i slutändan går jag likså förb*** omkring i lump och svarta kläder och ser ut som värsta lodisen