• astri

pitebor.... 2!!!

Undras om jag ska investera helt modigt i tårtdekorations grejer och förutsätta att jag faktiskt kommer att börja göra i alla fall en tårta någongång?
    De ser sååå himla vackra ut på bilderna de visar i tårt-tråden

• astri

Du får göra det!
    Har siktet inställt på såna där blad och blom-formar

Aj, aj, aj! Jag har oxå ont i huvvet, men det kan vara en bra grej, för då vet jag att jag har något att ha ont i

Ha det så trevligt du med!
    Synes!

Natti natti!

• astri

missteddy:
    Lycka till på hundutställningen!

Pippiprollan:
    Har du så små småsyskon?!
    Är ni många?

Vad härligt med såna sär extra speciella tillfällen Och thaimat är ju inte heller fy skam.
    Såååå, du börjar ha stooora grabbar nu, när de ska uppgraderas bägge två i barnstols-världen?

• astri

Ancha:
    Lycka till i natt!
    Ha det så gott det går du med!

Öööö, trevlig återstod av helgen!

• astri

CArre:
    Hääärligt med nya tapeter! Hur ser de ut?
    Inte ska du väl gå och bli sjuk nu?! Det kan du ju inte!!

• astri

Carre:
    Nej, det finns en ziljon roligare saker än att vara sjuk.
    Jag tror NÄSTAN att gå till tandis är roligare.
    Dit måste jag också,  hag har tre stooora kratrar tror jag, det känns så i alla fall.
    Jag hatar tandis - har inte varit dit sen jag var 18 år. *Hrm, dåligt jag vet* Generad

Jag sitter här jag och kapp nyser med Siri, men det är ju det här /%%//9 pollenet som ställer till det. Känns som värsta förkylningen hela förb*** sommaren!
    Urusel genbank!!
    Måste nog ringa till Kiruna och gnälla på mamma igen.

Men jag sitter ändå här och hoppas på solsken fast det blir värre om jag går ut då. Visst är det kul att sitta i regnet ett tag, men glasögonen förhindrar ju att man ser nåt och tar man av dem är man ju lika blind som en fladdermus på dagen

VAd ska du göra för nåt idag?
    Sitta och beundra den "nya" toaletten?

• astri

Naturlligtvis är sockerkaka nyttigt!! Vem tror annat?!
    Jag brukar göra sockerkaka som jag sen smälter smör och häller över. Ja, jag är smör beroende också, det är inte bara coca-cola
    Fiiiin kvällsmat

Jag funderar på att göra något kul som jag tidigare har nämnt när jag har avslutat min studier, om det händer det här året med G.
    Kanske jag skulle göra en test-tårta med något smaskigt i? Och en tråkig jä*el till mig?

• astri

Tänker inte fråga hur gammal du blir, för man frågar inte en dam om hennes ålder

Svar på tråden pitebor.... 2!!!