• astri

pitebor.... 2!!!

PippiP:
    JÄTTESÖT!!

HUr gammal är storebror?

• astri

Åh, en stolt storebror antar jag.
    Han är ju i den åldern då de greppar grejen med syskon lite grann

• astri

PippiP:
    Mer romatiskt än vad jag och de mina fått i oss: Blöta

• astri
    Carre:
    Sorry, där har jag inga tips. :-/

dio:
    Vad roligt för dem att träffas

Jag ska lägga mig och vila ett tag... jag har spänningshuvudvärk som utlöser en mildare form av migrän. *Blää*
    Exet dök upp som tomten på julafton nerför skorstenen - oväntat men inte helt överraskande
    Så nu är jag barnledig
    Hääärligt!! Nu har jag kopirat recept från tårtbakar-tråden och ska sätta mig ner och drömma ihop något till Siris dop eller min födelsedag, vilket som nu kommer först
  • astri
    Carre:
    Jag tror att ersättningen ang. skolan varierar på grund av vilken ersättning man haft innan... kanske?
  • astri
    CArre:
    Tackar! Det optimala skulle väl vara en tårta iklädd en Molo-overall
    Nu får jag dock fylla dem med vaniljkräm och försöka forma något med sugar past och kristyr
    Om jag snor Olle-dop-idén så kan jag ju göra 4 tårtor varav en som jag själv kan äta

• astri

dio:
    Jag tror det var han
    Inte kan väl assistenten helt plötsligt komma på att André vill träffa nån bara sådär?

• astri

dio:
    Vad kul att hon har börjat gilla den!
    VAd tråkigt att de inte hälsat på ofta... men det är ju då bra att ni bor så nära

Carre:
    Det var den jag tänkte på faktiskt
    Och after eight-kräm! MMmmmmmMMMmmmm!! Faaast jag får ju inte äta After eight

• astri

Å jag ska kareta-kasta mig själv i säng!!
    Passar på nu när ingen lägger några inlägg... jag är alldeles för nyfiken för att INTE läsa dem.Snacka vad jobbigt det är för mig att sitta och kolla på senaste inläggen på nätterna när jag fått för mig att jag ska läsa alla Brukar komma isäng väääldigt sent!
    Men det heter ju curiosity killed the cat

Svar på tråden pitebor.... 2!!!