Inlägg från: jessilundgren |Visa alla inlägg
  • jessilundgren

pitebor.... 2!!!

hm det hjälpte inte ett dugg e fortfarande sugen, faan man e ju off the market med bulle i ugnen!! förut så kunde man  ju bara ringa å så fick man det ju hemkört
    nu förtiden måste man ju tom betala taxiresan själv.

jaja det är bara att bege sig ner på stan eller finns det någonstans i öjebyn som har öppet nu?

• jessilundgren

finns det statoil i öjebyn?

får väl bli gamla tortjänaren shell, det e närmast från mitt håll.
    dom har ju öppet dygnet runt. fast iof kanske man ska passa på att köpa varmkorv då man ändå åker in, eller varför inte polly....

begriper inte detta åt ju massor med ´mat för en stund sedan

• jessilundgren

astri: stannar till på vägen och nödprovianterar!! misstänker att en påse inte kommer att räcka långt

har era barnmorsker sagt nått om eran vikt kontra hur magen växer??
    min sa förra gången jag var där att jag måste äta mer för att jag går inte upp tillräckligt?!?!
    magen växer ju och det borde ju vara det som räknas?
    äter ju allt jag komme röver känns det som.
    har gått utt 3,8 sedan jag fick reda på att jag var gravid dvs v 21 och är snart i v 30 

• jessilundgren

med anja gick jag upp 6,8 kg totalt men då kom hon ju 5 veckor förtidigt så jag vet inte "slutvikten"

har inte gått upp nått innan det, legat stadigt kvar fast jag har ännu inte kommit upp i inskrivningsvikten med anja än, kanske det är det som stör dom.
    vad ska man säga, rår ju inte för att man ammade och hon fullständigt åt upp mig¨

• jessilundgren

jag vet inte, fattar ingenting. förra gången så kollade dom bmi och sa the nada och nu så är det som att det fokuseras på vad man väger
    magen växer ju, ligger 1,5 över "normal kruvan" precis som förra gången och har legat så stadigt så då tycker jag ju inte att det borde vara ett problem.

ser absolut inte spinkig ut! nog går man lätt med 10 kg övervikt enligt viktväktarna men vem faan orkar bry sig om vad dom säger *skrattar*

*fantiserar om cholkadpudding*

• jessilundgren

slarva: kikad ei ditt krypin, det är nära nu!! vill du byta?
    har ingen lust att gå till 1a augusti

• jessilundgren

astri: förstår hur du känner, mina har druckit upp all mjölk (går inte att göra chokladpudding) snott allt fika (åt kanske 1 kex eller två själv) och sedan haft fräckheten att lämna kvar paketen som bara står å flinar åt mig då jag öppnar skafferiet

tillråga på allt så finns det bara popcorn kvar och inga chips ocha ll dricka e slut....

• jessilundgren

jag ids inte ens ta mig ut till bilen. har sådan hemsk träningsvärk efter målningen idag så jag trör jag avlider. målat underspikning i tre timmar.
    ska göra ett till försök att få min sambo att åka

tror allvarligt talat ite att jag får av mig bh en gång

• jessilundgren

hej på er! vilket vackert väder vi har *not*
    vad e planerna för idag? själv så jobbar jag för första gången på nästan 2 veckor!
    inte dumt alls. blir ingen kul lön månaden som kommer när man har vart sjukskriven.

jajaj allt bra med er annars? är ledig imorgon så jag å lillan ska in till stan å bara mysa.

• jessilundgren

jösses vad ni skriver, här har man arbetat för första gången på över två veckor i 13 timmar å så tar det dryga halvtimmen bara att läsa ikapp så nu har jag ingen ork kvar att skriva =)

callisto: vars blev det ni köpte hus?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!