Inlägg från: jessilundgren |Visa alla inlägg
  • jessilundgren

pitebor.... 2!!!

slarva: jadu det vere gudarna, e så holma suger på kärleksmums men dom e så jobbig att göra å tar så lång tid.

har du nått bra förslag? måste inventera skafferiet

• jessilundgren

hej på er igen, ingen som känner för en tur ut på landet. sambon tog min bil idag å hans e det ju körförbud på så den törs jag inte köra.
    kråkorna har pajat tv antennen så det går inte att se tv och värdret e kasst så det går inte att vara ute. man håller ju på att blåsa bort.

funderar på att baka emn allt jag kommer på saknas det ingridienser till å jag vilöl inte ut å gå i detta väder....

• jessilundgren

kan inte alla inloggade pitebor bege sig till chatten istället? såg dne var tom

• jessilundgren

hej hej *gnuggar ögonen* vi steg just upp, vilket kanonväder det är å här jobbar man från kl 13 =/ ska lämna anja på dagis lite tidigare och så lägga mig ute å slöa tills jag börjar.

hela familjen sov! 3 timmar middag ute på gräset här i sjulnäs igår. rikigt skönt var det. hört nått från slarva? är det någon som har kollat webbisar?

• jessilundgren

*mummel mummel* värsta fina vädret ute å anja bara kräks, blir inge jobb för mig idag =) men ingen sol heller?

misstänker att ni inte vill ha oss i badhusparken heller, hon lät tokskeptisk på dagis då jag sa att anja kunde komma i alla fall, har folk ingen humor nu förtiden?
    eller finns dte folk som skickar ungar på dagis med magsjuka?

• jessilundgren

hej på er, vad har hänt sedan sist? det går fortare om ni uppdaterar för jag har ca 80 sidor att läsa igen.
    blev inlagd igår igen och är hemma på permision nu!
    ska tillbaka kring 10 och ta en ny spruta för att sedan åka hem igen.
    får se hur länge jag måste hålla på med denna skiten.

hoppas att ni mår bra och njuter av sommaren, man försöker hålla sig undan från solljuset, det e varmt ändå

• jessilundgren

astri: som om tåget har körtöver mig och sedan backat!!

slarva: mm känns inge kul alls, får jag inte ordning på njurarna snart så blir jag snittad, dom ville dock vänta till v 35 men det känns ju som evigheter bort (om det går)

Svar på tråden pitebor.... 2!!!