pitebor.... 2!!!
uhmm.. jag vet inte riktigt.. har lätt att hitta presenter till alla andra, men vet inte själv vad jag vill ha.. tja, jag vet vad jag vill ha, men inget har ett rimligt pris för att vara födelsedagspresent
uhmm.. jag vet inte riktigt.. har lätt att hitta presenter till alla andra, men vet inte själv vad jag vill ha.. tja, jag vet vad jag vill ha, men inget har ett rimligt pris för att vara födelsedagspresent
Här e jag!! Tårtan blev goooooooood.. men jag är så dålig på att dekorera, så jag blev inte så nöjd, samtidigt tyckte jag att MMF var lätt att kavla ut men smårt som f-n för modellering, så det blev bara nåt enkel.. ska lägga upp bild sen när jag hittar min "ork".. vet inte var den tog vägen
tonfiskburk i en plastpåse??.. det har jag svårt att föreställa mig hur det kan se ut
Jag har en sånt kavel från tupperware som man fyller i med vatten för att få tyngd på den.. det gick bra! och sen kavlade ut på en sånt bakplåtspapper eller vad den nu heter så då blev det lättare att flytta MMF på tårtan och sen tar man bara bort pappret
Jag gjorde en blomma och nåt annat som skulle enligt mig vara en fjärril ehheh.. sen skrev jag mitt namn på den också.. ego tårta blev det
Sandra: Jag ska nog ladda upp bilden snart.. men jag orkar inte just nuuuuuuu
Kul med en ny kamera, jag vill också ha ny!
Vad kul Sandra.. vi kan också filma med min kamera.. här finns några klipp på mina monster
www.dropshots.com/cflores
hehe så sant Linda.. jag har tur som har en man som gnäller bara liiiiiiite lite.. men jsg håller med dig.. ibland måste man visa att de inte gör tillräckligt, annars går det inte ihop liksom
Yes.. jag pratar bara spanska med barnen och Martin svenska. Sebastian är jätteduktig på att växla mellan språken beroende på vem han pratar med
vad betyder drulle försäkring?
Natti natt Sandra!
Vi skulle prata mer om det imorgon, men jag tror det blir nåt på onsdag.. kul
Linda: Vi förknippar inte Kalle Anka med jul inte.. de flesta mexikaner är katoliker så för oss de högtiderna som vi firar är mest om det katoliska tradition. Typ påsk, jul, mm men vi gör det inte som i sverige, vi äter inte ägg på påsk och såna saker hehe.. Försöker hålla lite av det även om jag bor i Sverige, men det går alltid att kompromisa.