• Carre

pitebor.... 2!!!

Hallå.. här e jag

Har inte varit så "aktiv" idag här.. Det var mycket på TV ikväll Dr. Phil, 48 timmar, American Idol, Grey's Anatomy, Little Brittain, Debatt om ungdomsex.. phewwwww.. nu tar jag en paus! Ska se Lost om en stund hehehe

Har du några snygga kläder stl. 74 Linda?? Såna dyra som du köper som inte passar Siri längre.. jag kanske kan titta på de innan du läger ut dem på e-bay.. för att tradera heter nu också e-bay vet du?

• Carre

Ja, tisdag är en bra dag.. det är mordkväll eller vad den nu heter på TV4 Fakta Jag brukade se på torsdagar också på Discovery men som du sa, nu är det nästan bara repris.. tråkigt

Jag tänkte mest på märkeskläderna, H&M har hon massor heheh, om du ska ta ut i stl. 80 det går nog bra det med

Vi ska se repris på Lost, det avsnittet som visades i onsdags, MArtin har inte sett det, så vi passar på. Jag vet inte hur många avsnitten det blir, men jag personligen blir INTE less Det är som att fråga dig om du blir less på Columbo hehehe you know what I mean??

• Carre

oj oj, vi har verkligen olika smak på karlar heheh

Nä, nu börjar Lost.. ska ta fram smasken..

Vi ses imorgon kl. 12 då!!

Natti natt

• Carre

Du kan komma ihåg att fråga mig nästa gång du ska sälja.. du vet, min kortis använder en stl mindre än din tjej

• Carre

Gomorrn..

Jag kommer med bägge barnen.. tur att du inte har hunnit städda för att då kan jag inte få dålig samvete om Sebastian stöker till
    Jag dricker inte kaffe.. eller, ja, nog dricker jag kaffe, men tycker att svenskar gör alldelles FÖR stark kaffe hehe då jag klarar mig utan
    Vi kommer nog efter 12 då!

• Carre

Det är lugnt, jag kan köpa 2 st. Cola.. vanlig Cola va?

• Carre

Då kan jag ta en cola och juice eller nåt sånt åt barnen då

• Carre

Jag tycker att de är jättesnygga.. men jag skulle inte köpa sånt åt Dani, för hon är mest på golvet och då är det synd att hon ska skiita ner en sånt fin overall
    Sen när hon går då kan man investera litegrann

• Carre

Jag ska börja göra mig i ordning, ska mata Dani innan vi far.. Vi ses om en stund!!

• Carre

Gomorrn tjejer!!

Tack för igår, för nån konstig anledning kunde inte komma in på FL igår kväll, det stog bara att ett fel uppstod och att jag skulle kontakta nån på nån mail adress, jag trodde det var likadant för alla, men nu ser jag att ni har hunnit svammla lite igår kväll.. suck!

Vad händer idag?? Här händer det inte så mycket, ska städa upp i köket, och sen om jag orkar och mina barn tillåter det, då ska jag KANSKE dammsuga
    Martin skulle vara egentligen ledig idag, men igår kväll blev han frestad av en arbetskamarat som ville vara ledig idag och eftersom det är OB3 idag då tog han hennes timmar från 9 till 16 visst lite extra pengar är aldrig fel, men jag hade sett fram emot en familjedag.. Vi får ta en familjekväll istället

Nä, nu ska jag börja städa innan jag ångrar mig.. ha en trevlig dag!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!