pitebor.... 2!!!
Hej Sabina!! läget?
Linda: AHA! men sånt försäkring skaffar man när man köper grejen och inte efter eller? går det genom hemförsäkring??
Hej Sabina!! läget?
Linda: AHA! men sånt försäkring skaffar man när man köper grejen och inte efter eller? går det genom hemförsäkring??
Det har varit helt ok Sabina.. städat, lagat mat, gjort tårtan, mm.. men men..
Nej, Martin är döpt protestant, alltså i svenska kyrkan, men han prakticerar inte den religionen, han tycker om bättre min religion och följer med mig till kyrkan osv
Nä, nu ska vi se lite prison break och äta lite mer tårta.. man kan aldrig få FÖR mycket tårta eller hur??
Vi hörs imorrn då! Ha det så trevligt!
Jag kommer på onsdag!! Säg bara vilken tid!
Gomorrn alla!
Vilken slö dag.. tur ätt vädret är skönt, så man kan vara ute ett tag.
Sebastian är på dagis, vi ska snart på Danis 10-månader kontroll och Martin ska också på VC senare och se om han äntligen tas på allvar om hans pollenallergi eller om de säger för 100:e gången att det är ingen fara utan ens ta ett prov på han ggrr.. suck!
Det finns inte så mycket mer jag ska göra idag.. har ont pga mensen.. buaaa!! När jag ville ha barn då hade jag inte ägglössning och mens var 3-4 månader, nu när jag inte vill ha flera barn, då kommer tantjä**** punktlig varje månad!
Ska surfa lite.. höres!
Nån som behöver en amningskudde?
Sandra: Vet inte vad den är för märke. Den är svart och lite hårdare än de vanliga amningskuddar som finns på marknaden
Har också oanvända kräk-skydd om du är intresserad
heehehe.. men inte rapar du hunden eller?
Det finns bild på min tårta och på färdigrenoverad gästtoa i min galleri om nån vill se
Jag ser inte på BB-finalen.. varför ska man titta om alla vet redan vem som vinner??
Mina barn sover redan så jag sitter här och surfar lite..
Varför blev din MMF hård? Jag tyckte att jag fick bra konsistens på min.. SP är lättare att modellera.. har du framkallat korten?