pitebor.... 2!!!
Holland?? Jag sitter och "pluggar".. yeah right.. 70% FL, 20% Dani, 9% TV, 1% pluggning.. trist men sant
Holland?? Jag sitter och "pluggar".. yeah right.. 70% FL, 20% Dani, 9% TV, 1% pluggning.. trist men sant
hehe är du barnfri?? jag har Dani här som vägrar sitta nånannanstans än min famn.. suck!
oh så skönt! Sebastian är hos farmor och farfar.. men Dani släpper jag inte till nån än.. det tog mig typ 20 månader innan Sebastian fick åka till dem över dan.. sova borta gör han inte än! Inte tills han blir 18 hahaha..
Men du har ju semester snart eller?? man är ju ledig från skolan på sommarn.. det måste vara skönt!!
Nja, men vaddå.. de måste ju hjälpa dig.. jag SKA på AMS på måndag.. det har jag bestämt... och så ska jag kräva att de antingen hjälper mig med ett jobb eller så får jag hjälp att plugga eller starta eget, men jag vill inte vara hemma längre.. alltså snacka om en riktig desperate housewife hehehe
Gör så.. ha det så bra!!
Linda: Visst har du gör kristyr? hur fasiken gör man den?? jag vill som prova lite, men inte göra jättemycket så att jag måste kasta den.. vil vara leka med min nya sprits
varför blev du besviken?? var det svårt eller??.. Jag blev kär i MMF.. så jag återvänder aldrig till SP eheheh
Cissi: Var det ni som var igår på Barnens hus med Mona? tyckte jag kännde igen din sambo
Cissi: Jag hade så bråttom så jag hann inte se dig, men din sambo hälsade på min man så jag undrade bara.. märkte inte ens att ni jagade Max hehe