pitebor.... 2!!!
Cissi: Nä, jag vet inte vem du är heller, din sambo känner min man säkert från OK i Öjebyn, han jobbar nämligen där Kort på mig finns i min galleri om du är nyfiken
Cissi: Nä, jag vet inte vem du är heller, din sambo känner min man säkert från OK i Öjebyn, han jobbar nämligen där Kort på mig finns i min galleri om du är nyfiken
Cissi: Det är många som jobbar på OK så jag hoppas att du tänker på den rätta mannen hehe
Cissi: Nu märkte jag att det finns bild på han i min galleri hehe doh!
Cissi: Då får jag vara nyfiken till dess då Vad roligt med att få åka utomlands
Linda: Var tog du vägen?? Du får berätta mer om SP!! Gjorde du en tårta eller bara SP?
hehe.. jag vill också åka nånstans.. helst till Mexiko.. men skulle vara glad om jag får åtminstonde åka till Lycksele djurparken över dan
Nä, nu är det läggdags för mina barn, återkommer om en stund
Ni får inte prata om filmen för jag vill se den!!
Nä, jag fick bakinspiration och bestämde mig för att göra min egen morsdagstårta
Chokladbotten ligger i ugnen och gräddas just nu, sen blir det smörkräm och riven choklad på
vad är det för skillnad mellan vanlig smörkräm och marängsmörkräm?? har du recept?
är du snäll?? orkar inteeeeeeeeeeee!! heheeh
uhm.. hur mycket är 336 gr äggvita?
1,36 kg smör?? är det 136 gr? eller??
oh fy! så mycket ska jag inte göra!! hehe har inte ens 9 ägg hemma hehehe.. Nä, får prova vanligt smörkräm den här gången.. men tack för receptet, ska spara den och prova göra den sen