• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

Ja, det är nog säkert det.. mina monster sover inte än, men de är i sängen iallafall.. då får de somna själva
    Vi har myst och läst en saga, sen natt bön och då var det klart.. men de sitter i sängen och pratar med varandra hehe

• pippiprollan

Nu fick jag då i Mattias lite välling å la han...han somnade nog nu.

Vad händer i morgon då?

Vi ska nog bada å gunga

• astri

Hej på er!!

Carre!
    Vilken skurk du är som snor inlägg 6000!! Jag tyckte ni skulle ha väntat med det tills jag kom hem

Missteddy:
    VAD stooor han är!! Nästan 8,1
    Din bm kan ju knappast klaga! Go´och gla´!

Chicachula:
    Skönt att ha tandläkaren borta!
    Jag kommer ha ågren hela sommarn, min tandutdragning är bokad till i slutet av augusti Gråter

• missteddy

astri: nä hon klagade inte utan sa jag skulle dra ner på ersättningen och ge smakisar 2 gånger per dag i stället för en som jag har gjort sedan i lördags. men jag träffade inte min bm i dag utan den andra för min har semester får se vad hon säger nästa gång

• astri

missteddy:

Häärligt när de är positiva!
    Så hon okejade smakisar... skoj! Jag höll på att få huvvet avbitet när jag föreslog det en gång för Siris räkning *fniss*

• pippiprollan

MISSTEDDY: hur mycket å ofta ger du han ersättning?

det är lustigt det där med smakisar...det rekomenderas ju inte från 4 månader nu utan från 6...men det e nog inte många som bryr sig om det.

ASTRI: Vart har du hållit hus hela dagen då?

• missteddy

pippiprollan: frågade om det och hon sa att det var ok så längre banrnet klarar av maten. just nu får han 180 mil fem-sex gånger/dag ersättning

• missteddy

pippiprollan: han somnar för natten vid 19-1930 för han själv är trött inte så mycket man kan göra åt det. sedan sover han fram till 23-00 äter då sedan sover han fram till 4-5 oftas äter han då men ibland räcker det bara med nappen när han vaknar då äter han inte alls mycket kanske 60 ml. sedan vaknar han vid 6 igen.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!