• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

*dreggel*
    Marängsmörkräm, grädde och blåbär.
    *Vill ha*

Är hungrig nu... *suck*

• Carre

ja, nog kan du äta det flera ggr om dan om du vill

ouch, nu vaknade Sebastian.. det är bättre att jag går och lägger mig också

Vi hörs!!

• astri

Nähäpp... nä då  Colubrid då blir du allt utan minitårta för din seger i FL-folk omröstningen då
    Då blir det mer till Erik... tror ju inte han klagar direkt. Hahhahahaha! Släng lite grädde på en hög sopor och han skulle förmodligen äta det med

• astri

Nääää, nu ska jag sluta tala ut i tomma sajberspäjs och gå och kika i min frys om det finns nåt att sätta tänderna i. När stringEmil inte finns i närheten *suck*

Tjolahopp på er!

• Chicachula

morsning korsning!

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • missteddy

godmorrgon måste bara berätta jag tog just på mej en klänning som jag inte kunnat ha på 3 sommrar för den har varit förliten men efter graviteten så kan jag det så den följde med två bra saker pontus och min vikt

• Chicachula

missteddy; va kul här går man då bara upp i vikt

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • colubrid

*skrattar* Astri jag tänkte snabbt, fast på nåt helt annat, jag gick och la mig men jag hade röstat för choklad och hallon. är inte så överdrivet förtjust i mängder av grädde.

Du jag har allt sett att erik haft mycket tårta med sig och han påstod att han fått äta tårta så det stod ut genom öronen, så då tyckte jag att han skulle ta med åt oss andra..tror nog han blev lite snål för då sa han att nu var det slut.

Usch nu är jag less,och på helkonstigt humör (chicachula har råkat ut för min dåliga humor så här på morronkvisten) allt beror nog på att jag försov mig imorse, väckaren ringde aldrig. Och jag var inte ensam som hade gjort det heller, du knep väl inte fast Erik imorse? =p

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Carre

Gomorrn!!

Nu har jag varit på AMS och det har gått jättebra

Missteddy: Vad roligt att gammla smalare kläder passar nu, jag är i chicachulas lag.. jag går också bara upp

Linda: Blev det nån tårta igår? eller åt du bara hallon med choklad??

Vad händer idag?? Jag ska bara slöa, kanske ta en cykeltur efter lunch eller nåt sånt

Svar på tråden pitebor.... 2!!!