• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Galej OCH IKEA?!
    Någon har varit väldigt snäll enligt jultomten

Vad är det för galej om man får snoka?

• Sagamo

Ja....*himlar med ögonen* jätte snäll....

Inne i stan anordnar dom en pyttelitet pdol kan man säga, det kallas för svensk schlager Jessica Andersson (Fame) och två andra kända lokala förmågor, har satt ihop en show. Och sen är det dans till Streaplers (inte för att jag är så intresserad av dansband, och har en man som INTE dansar). Och så finns det ett mat och sprittält.

• astri

Ah, men det kan ju vara kul.
    Och mattält är ju aldrig fel

Jag går på  allt jag bara kan, vilket inte är mycket när man är utan bil och har tre barn... Sist befann jag mig vara på en blomsterrea.
    Jag har inte ett hum om blommor - jag vet hur en blomma ser ut, men det är allt
    Men glad var jag!

• Sagamo

Nej mattält är bra...pdol då är jag vid allt som går att äta!!

Nej jag förstår att det kan bli rätt sällan för dej, var själv ensamståene mamma (1 vecka) för några veckor sedan och jag var HELT slut! Beundransvärt att alla som är det på riktigt klarar det.

Får man fråga om du och Pappan har delad vårdnad? förstår helt om det är för privat...

• astri

Nej, eller jao.
    Med sonen har vi delad vårdnad. Pappan hans jobbade tidigare borta så då hade jag honom närmare 75 procent har jag räknat ut.
    Flickorna är hos mig hela tiden och deras pappa kommer och hälsar på dem här på grund av att han bor så längt borta.. bland annat.

• Sagamo

Ja då är du rätt så ensamstående kan man säga. Hur går det med skola och så då? Är det inte fruktansvärt jobbigt att läsa och ha allihopa? för det var väl inte en walk in the park utbildning du går....

• astri

Joo, man har ju ganska dåligt samvete när storan ska vara på dagis mellan 6.15-18.30.
    Men men... förhoppningvis får man ett jobb senare och bättre ekonomi och vem vet?
    Kanske man hittar någon lika frustrerad typ som mig i bröddisken på Coop nån dag?

• astri

Men nu måste jag avvika. Solen tittade fram så jag ska passa på att valla barnen ett tag i solen.

Hej hopp!

• Sagamo

*hehe*jag önskar dej lycka till....vem vet kanske hittar du honom under en hylla med rea ;)

Ha en bra dag hemma! Vi ses säkert...

• Chicachula

hejsan sagamo ser att vi har en nykommling här! va kul:)

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Svar på tråden pitebor.... 2!!!