• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • colubrid

Astri: Nuuuuuuu fattar jag vad du menade med fl vinnare och det du skrev *skrattar gott*
    TACK FÖR BAKELSEN DEN VAR JÄTTEGOD!! *mumsar på den i skrivande stund*
    Erik kom med bakelserna vid lunch och väste fram att jag fick välja den övre eller undre i kylen och jag fattade noll tills jag gick dit och tittade TACK IGEN

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Fam Eklund

Här verkar det vara tysy idag, vad gör alla pitebor?

Själv så gör jag inte så mycket just nu men ska snart börja med lunchen.

Är det någon utav er som skulle vilja hjälpa mig med att slinga mitt hår?
    Kanske klippa topparna oxå men det är inte ett måste.

Kram

• astri

missteddy:
    Vad roligt att kunna ha sina gamla kläder som man har velat klämma in sig i ett tag.
    *suck* önskar vågen ville visa viktnedgång liiite snabbare än vad den gör nu :-/

Nå, jag har ju mitt hemliga vapen jag
    Kan ju alltid strunta i att äta mitt Levaxin - då rasar jag i vikt, men blir en jäkligt arg drake i processen...
    MEN!!
    Då kanske Erik skulle börja lyssna på vad jag säger och kanske t.o.m pallra upp sitt arsle när jag ringer och väcker honom!!

• astri

Carre:
    Nää, det blev en tårta.
    Pappa har satt i system att ringa mellan 21 och 22 varje dag vilket gör att Siri vaknar varje kväll lagom efter att ha sovit en timme
    *mutter mutter*
    Det innebar för min del att jag satt vaken till 4 i natt. Så jag hade all tid i världen på mig att röra ihop en liten tårta.

Fast jag hade ju helst sett att jag inte hade haft den tiden utan fått ligga och sova som alla andra vanliga människor.
    Men ringer gubb***** ikväll ska jag fan ringa honom klockan 2 och låta Siri skrika i telefonen!

• astri

Fam Eklund:
    Här händer inget. Vi har haft sovmorgon så vi är ganska nyuppstigna.
    Ska väl gå och se om det finns något ätbart att skrämma ihjäl i köket...

*Hmm*
    Jag klipper ju ungefär som Stevie Wonder skulle klippa, men om du står ut med det kan jag massakrera ditt hår
    Vet inte heller hur man färgar hår :-/ Gjorde det en gång på mig själv, men jag misslyckades nog någonstans för det blev inte mörkblått.. eller var det knallila jag skulle ha det då? Fundersam
    Nåväl - det blev rött!!
    Inte bra alls...

• Slarva

Go morron!
    Vad gör ni idag?

Jag sitter här med lillan i knät och försöker få henne lugn så man kan få i sig lite frukost. Sen ska jag försöka ta mig ut i solen...

• astri

Slarva:
    Solen ja... kanska man skulle försöka masa sig i och glo lite på den idag.

Jag lagar lunch till mina barn. De sitter och kastar bollar på varandra och gråter med jämna mellanrum.. börjar nog bli dags för Siri att vila lite.

Har du provat miniforma Frida än?

• Slarva

Köpte miniform igår och provade på kvällen innan hon åt men jag vet inte om jag märkte nån skillnad. Ska prova igen nu när det är dags för amning, bara jag får i mig frukosten själv först...

• astri

Jag tror det tar ett par gånger innan man märker en skillnad, och ibland måste man öka droppantalet [efter att ha rådgjort med Gubhild förståss ]
    på Fredde var de underbara, på Liss funkade det inte, och med Siri har vi inte behövt använda dem

Svar på tråden pitebor.... 2!!!