• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

Hallå på er!
    Jag och en kompis har varit på stan en stund idag, men jag blir såååå stessad av allt folk och sen av att ha en unge i vagnen och veta att hon lär vakna och föra ett jäkla liv så vi blev inte långvariga. Lyckades köpa mig ett linne iaf så jag har nått klädesplagg att ha på mig då man inte är hemma...

astri: Jag såg dig allt på Rumba idag! Du kan inte hålla dig från den affären va?

• astri

Slarva:
    Jag såg dig med!
    Hade tänkt att hälsa, men när jag skulle göra det var det ingen Slarva där bara Slarvas kompis... och hon skulle nog tro jag var lite smågalen om jag började morsa på henne

Nä, jag kan inte hållla mig borta därifrån Generad De har så färgglada saker där, jag vill ha allt!
    Köpte ni nåt?

• colubrid

har oxå varit och gjort staden osäker idag, letar nå jäkla kläder till ett bröllop vi ska på till helgen..vårdad klädsel..jag som bara har typ jeans och i övrigt en svart färgskala.
    Och så känner jag faktiskt att jag inte vill köpa en ny mundering änkomt för ett bröllop utan det ska funka till vardags oxå.
    Sen så har jag ju faktiskt kännt en sån där känsla av att jag vill göra nåt drastiskt så idag gjorde jag slag i saken och piercade mig hahaha *skakar på skallen*
    Nåt spännande måste man ju hotta upp vardagen med

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Hmm svårt att beskriva men i örat, som rakt igenom brosket...inte på samma rad man normalt sett sätter örhängen..kommer inte på vad piercingen heter och bättre förklaring har jag inte hahahaha
    Tjaaa tydligen är det inte vad som räknas till vårdad klädsel som jag då har hört runt =)

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • astri

colubrid:
    Som typ högst upp, där Spocks öron blir spetsiga eller?

• colubrid

näää inte i det brosket haha försöker hitta bild så hold on

• Fam Eklund

Jag skulle vilja perca mig i näsan men jag har nog inte råd med det just nu och så vill jag göra nåågot åt mitt hår.

Att ha en percing där i örat som du beskriver (jag tror jag fattar var) är oxå snyggt.

Det är svårt det där med kläder till bröllop men lycka till och hitta det som passar dig.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!