• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • dio
    Chicachula skrev 2006-07-12 20:25:34 följande:
    Dio: funkar den inte? jag trodde du var ute och flirtade och slog klackarna i taket Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    flirtade med vem? och fan va jobbigt att försöka slå klackarna i taket, är rädd att ramla på huvudet ju  haha nää här är det dött.
    Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Fam Eklund

Jag har den känslan att jag skulle vilja göra nåt länge så snart kommer det att hända nåt känner jag på mig men jag måste ju oxå ha råd med det jag vill göra.
    Jag vill ha en percing i näsan och två tattueringar till och sen så det där problemet med mitt hår.

Tattueringar är bäst att man gör på hösten/vintern har jag hört och jag gjode min som jag har i december men nu vill jag ha två till och dom får vänta.
    Men snart så kommer jag fixa nåt med mitt hår och perca mig i näsan.

• colubrid

Dio: Jaaa precis jag undrade oxå var fasen du höll hus hahah hade nästan tänkt fråga chicachula var du är och ränner hahaha
    Jaa man vet ju aldrig om det hänt nåt sprudlande nytt i ditt liv, en mörk man med lite lätt vågigt hår och en rya på bröstet kanske råkat traska förbi i sina ljusa levis och boots
    Jaa jag beskriver ju David haha

Jävla nackspärr!!

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Chicachula

Dio: ja men med Sven-Bertil.Sture, Bosse eller Stig du har ju många på kö
    bara välja och vraka

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • Chicachula

eller har du lurat iväg dom också lur.......

• dio
    colubrid skrev 2006-07-12 20:31:14 följande:
    Dio: Jaaa precis jag undrade oxå var fasen du höll hus hahah hade nästan tänkt fråga chicachula var du är och ränner hahahaJaa man vet ju aldrig om det hänt nåt sprudlande nytt i ditt liv, en mörk man med lite lätt vågigt hår och en rya på bröstet kanske råkat traska förbi i sina ljusa levis och bootsJaa jag beskriver ju David hahaJävla nackspärr!! Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    Jo jag sitter ju här dag ut och dag in och väntar på att David ska knacka på dörren, eller iaf en jehovas

Jag vill också göra nåt drastiskt!!!! Ska jag byta namn till Fluffy? Eller cilikonbröst i DD-kupa. Då kanske David vill ha mig
  • colubrid

Dio: hmmm jag hör att det är dags för en piercing för dig haha
    Men jag vet, pierca hela underlivet så har du en fin julgran lagom till jul

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Chicachula

Colubrid: mohaaaa .... men dio kanske har riktigt lent och fint där hon vill pierca sig

• colubrid

Chicachula: Precis kan ju finnas risk för en barrlös gren ä jag menar gran haha
    Eller en riktig 70 tals muff hahahahah

• dio
    Chicachula skrev 2006-07-12 20:36:24 följande:
    Colubrid: mohaaaa .... men dio kanske har riktigt lent och fint där hon vill pierca sig Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    men usch, snusk!

Å tror du dessutom att jag tänder på gammelgubbar? Låter lite så med dina fina namnval där..
Svar på tråden pitebor.... 2!!!