• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

astri: Jag hade fått en jacka till Frida av en faster, den var i stl. 94 (!) och eftersom att hon inte lär kunna ha på ett bra tag så tog jag mig friheten att byta till nått annat.
    Kände mig rätt så vilsen där inne... och vad otrevlig jag var då som inte hälsade heller!

Hur fasen kan man köpa nått i stl 94 till en 1 månad gammal bebis?!!

• colubrid

så där ser det typ ut fast inte riktigt
    Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Slarva

colubrid: Du kan väl ha jeans och köpa nått "vårdat" till överdelen?

Jag är nog iofs inte direkt rätt person att ge någon råd om klädsel...

• colubrid

Fam Eklund: tack det lär behövas hahah men jag tror att jag hittat en överdel iaf.

Slarva: kanske att nån tänker för framtida bruk? Faktiskt rätt bra att få lite större kläder (fast strl 94 var väl kanske att ta i?) för dom växer som ogräs speciellt i början

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • astri

Slarva:
    Hihihihi, ja du säg det
    Jag brukar faktiskt köpa lite större grejor åt mina kompisar när de får barn, men aldrig större än 74.

Sist blev jag nog lite förolämpad tror jag.
    MNin kusin i Gällivare hade fått barn, så jag for och handlade lite kläder;
    ett par byxor, en långärmad t-shirt och en urtjusig blå stickad jacka alltihop från Mexx.
    Bebbens pappa har alltid tyckt att de kläder jag har på mig är de fulaste man kan ha *hehe*
    så han hade blivit helsnopen när han insåg att det var jag som hade köpt bebbe-kläderna!
    Tsssss, fastänjag ser ut som en sopa kan jag ju fortfarande uppskatta vackra kläder

• colubrid

Slarva: nää inte jag heller, det som ligger framme går jag runt i haha och jag är inte nån märkesfreak...när jag hade häst var det antingen mina jobbarkläder som gällde eller hästkläderna eftersom det var väl där jag mest tillbringade tiden. Klädde jag om till nåt annat så hajjade omgivningen till muhaha

• astri

Colubrid:
    Aha!
    Där hade jag aldrig kunnat gissa du menade
    Tanken känns lite ovanligt...
    men fränt!

Gjorde det ont?

• Fam Eklund

colubrid: snyggt

varför inte skaffa dig en snygg kjol och någon snygg topp till det och sen några snygga sandaler eller nåt liknade till skor.

Jag tycker att det finns många snygga kjolar nu och olika längder färger oxå.

Om du nu så gärna vill ha svart varför inte då en svart kjol och någon snygg vit skjorta/ topp till?

• dio

Men Anna, min Anna, var du uttråkad på stan idag? Ja vi vet ju vad som brukar hända då hehe. Snygg piercing

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Fam Eklund

nä, nu ska jag ta in sabine får det är dax för henne att gå och lägga sig men jag kommer tillbaka senare.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!