• dio

pitebor.... 2!!!

Heeeeeeeej Chica.

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

Va fan, är det bara för mig msn inte funkar?

• dio
    Chicachula skrev 2006-07-12 20:25:34 följande:
    Dio: funkar den inte? jag trodde du var ute och flirtade och slog klackarna i taket Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    flirtade med vem? och fan va jobbigt att försöka slå klackarna i taket, är rädd att ramla på huvudet ju  haha nää här är det dött.
  • dio
    colubrid skrev 2006-07-12 20:31:14 följande:
    Dio: Jaaa precis jag undrade oxå var fasen du höll hus hahah hade nästan tänkt fråga chicachula var du är och ränner hahahaJaa man vet ju aldrig om det hänt nåt sprudlande nytt i ditt liv, en mörk man med lite lätt vågigt hår och en rya på bröstet kanske råkat traska förbi i sina ljusa levis och bootsJaa jag beskriver ju David hahaJävla nackspärr!! Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    Jo jag sitter ju här dag ut och dag in och väntar på att David ska knacka på dörren, eller iaf en jehovas

Jag vill också göra nåt drastiskt!!!! Ska jag byta namn till Fluffy? Eller cilikonbröst i DD-kupa. Då kanske David vill ha mig
  • dio
    Chicachula skrev 2006-07-12 20:36:24 följande:
    Colubrid: mohaaaa .... men dio kanske har riktigt lent och fint där hon vill pierca sig Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    men usch, snusk!

Å tror du dessutom att jag tänder på gammelgubbar? Låter lite så med dina fina namnval där..
  • dio
    Fam Eklund skrev 2006-07-12 20:40:03 följande:
    Min man tycker att percing i bröstvårtan är snyggt men han kan glömma att jag kommer att perca mig där.
    aj!
  • dio
    Chicachula skrev 2006-07-12 20:39:16 följande:
    Dio: tror jag vet!! jag såg nog dropp stativet i ditt sovrum och rullatorn i trapphuset Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    Äh, du glömde ju din rullator och droppstativ när du var och hälsade på senast. Inte lätt, man blir ju senil när man är gammal
  • dio
    Chicachula skrev 2006-07-12 20:42:54 följande:
    Dio: alltså seriöst jag är ju inte mycke äldre än du och anna men jag får nog leva med mina 26 år snart 27 Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    2 år äldre är massor! Tänk, när jag och Anna var 12 år och oskuldsfulla var du 14, tonåring i svängen
  • dio
    Fam Eklund skrev 2006-07-12 20:43:22 följande:
    Håller med dig att det gör säkert ont att perca sig i bröstvårtan eller i underlivet. Skulle aldrig falla mig in att göra det.
    Underlivspiercing är inte ens snyggt!
  • dio
    Fam Eklund skrev 2006-07-12 20:48:10 följande:
    Och jag som är 26 år blir 27 nästa årTänker snart blir vi 30 och gammla tanet och då kan vi behöva den rullatorn
    Tur jag redan har en stående hos mig då
Svar på tråden pitebor.... 2!!!