• dio

pitebor.... 2!!!

Grattis Jessi!

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

nu har jag röstat pippirollan

Kom hem från Serrejaur igår Jag vann en brandsläckare på lotteri hehe
    Golfen vann jag däremot inte Men det var en riktigt trevlig helg med Andres familj och släkt

Idag har jag varit och hämtat ut korten hos fotografen. Ååååh så söööööt hon är

• dio
    astri skrev 2006-07-17 16:52:38 följande:
    dio:En brandsläckare kan ju vara bra att ha till hands brevid mangeln Har du satt in bilder i galleriet eller måste man komma och våldgästa dig nån gång för att få se dem?
    Jamenvisst! Mangel, brandsläckare...guuud va många vuxenpoäng jag har!

Hrm det blir nog att komma och våldgästa Mamma har en scanner, men då ska jag ju släpa arslet dut också så det kommer nog ta ett tag
  • dio

astri: Det skulle jag ju minsann kunna berätta, om du är riktigt snäll hehe
    Nä men, kom och hälsa på nån gång i veckan vet ja! Inte nu för att kolla på bilder utan för att få äran att umgås med mig hehehe

• dio

eltejp?

• dio
    Gela Böle skrev 2006-07-17 17:39:53 följande:
    HAr du provat släckaren än? he heJasså du har hämtat ut bilderna nu!!!måste ju få se dem nån dag framöverBara det blir fint väder hade jag tänkt dra mig till badhus parken...HjortronenNästa vecka jobbar jag nästan enbart eftermiddag från kl 17,00, så å kanske vi kan fara å plocka lite
    Hehe nä, jag tänkte vänta på första bästa brand

Badhus låter fint.

Men har det kommit några hjortron än då? Har pratat med mamma, hon kan vara barnvakt Hon jobbar måndag, onsdag, fredag tror jag, på morgonen alltså. Tror inte att hon har börjat om att massera än--
  • dio

Hm astri, svåra frågor där

Men man borde ju inte få vuxenpoäng för sånt som man haft men inte nu, för då har man ju hoppat tillbaka ett snäpp i vuxenheten hahaha

Skiljd borde ha varit ett alternativ, det glömde jag För DET om något är ju fruktansvärt vuxet

• dio

jag fick 2!! haha Jag har barn och ägen en mangel (som jag för övrigt inte använder)

pippirollan: 11 poäng? Inte illa pinkat

astri: jaa...det ser du ju på bilden

Svar på tråden pitebor.... 2!!!