• dio

pitebor.... 2!!!

astri skrev 2006-07-17 18:12:43 följande:
    dio:Eh?Jaaa, bild ser jag ju... men det gjorde jag på min uråldriga tv som gav mig stötar om jag var och pillade bakom antennuttaget - behöver jag nämna att jag var där rätt ofta?
    Jamen om bilden är så där smal så är det en widescreen
    Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio
    Gela Böle skrev 2006-07-17 18:53:26 följande:
    Dio jag har röstat fick enbart 7 poäng men så är man ju himla ung och viril ocksåNär vi for från serrejaur stod det en kvinna vid vägen uti myren och plockade hjortron...Säg en dag nästa vecka mån, ons, tors jobbar jag eftermiddag har kollat schemat nu Så då passar det för migvi far väl tidigt på morgonen ...Måste prata med morfar också så att det säkert har kommit nå hjortron..ringer han nu ett ögonblickNu är jag tillbaka hoppas du inte fick vänta för länge he he heHjortron plockaren säger så här ( han har varit ut idag och plockat det var inte så mycket...)Vi ska höras av senare i veckan....morfar ska kolla om det blitt nå mer dåKommer kanske imorgon om du ska vara hemma
    Haqh jag fick bara två poäng Gammeltacka!

Då blir torsdag bra tror jag ska prata med mamma

Jag är hemma imorgon, bara att komma Hör av dig innan så jag säkerligen är hemma
  • dio
    astri skrev 2006-07-17 18:23:23 följande:
    Åh, en sån där tv som man blir helknäpp av!!Nä, usch!!Försäljaren försökte pracka på mig en sån,  men den fick fortsätta att vara parkerad i affären.Men jag kan komprimera och utvidga min bild Va e de? och va e de bra för?
    Iiingen aning
  • dio
    pippiprollan skrev 2006-07-17 18:44:28 följande:
    Nu finns det lite bilder på min 1 åring om det är nån som vill se.
    Jättefina bilder Tuff tårta!

Idag har mott Gossedjur namnsdag Nu vill jag höra ett grattis på namnsdagen till Bruno från alla. Hm undra när han fyller år? Fyllde han 25 samma dag som mig måntro? Iof "föddes" han ju tidigare än så
  • dio
    Gela Böle skrev 2006-07-17 19:19:36 följande:
    Opps det blev fel måndag tisdag onsdag jobbar jag eftermiddag torsdag jobbar jag 08,00-17,00...Går det bra nån av de andra dagarna?Om det inte blitt hjortron då så kanske vi kan fara söndagen samma vecka?
    Jag ska prata med mamma :D Tisdag kanske går om hon fortfarande har semester från massagen Annars går söndag förträffligt Bestäm du Men det kan ju vara en fördel om det är några hjortron där om jag ska he mig ut i skogen. haha
  • dio
    Gela Böle skrev 2006-07-17 19:22:58 följande:
    Dio hur gör du när du citerar eller svarar på meddelandena så där?
    Man måste ha plus
  • dio
    Gela Böle skrev 2006-07-17 20:00:49 följande:
    Måttligt stort smail åt det hehe he hejag fortsätter väl att skriva, mina namn kolon messImorgon är det palt hi hi hi hi hi hi hi
    det kostar 20 kr/månad att ha plus Gå in på din sida där uppe i högra hörnet (huset)

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt!
  • dio

Låter som att Wille hade det jättekul trots den hemska karusellupplevelsen

• dio
    colubrid skrev 2006-07-17 20:26:04 följande:
    Dio: hmmm om du fick ynka 2 poäng...låter lite skumt haha du har nog gjort testet utifrån ett snedvridet perspektiv så att du får låga poäng... sådeså! Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
    haha hur många poäng har du? och nej det är inget snedvridet perspektiv, jag äger varken en elgrill eller har ett körlort eller är gift osv
  • dio
    Gela Böle skrev 2006-07-17 20:27:42 följande:
    Jo han stormtrivdes fast vi hann inte vara där för länge vi kom ju dit strax innan fyra och for två timmar senare...Men han skulle ju hem och äta kvällsmat stackarn som så gärna ville stanna...Men får väl stanna där längre nästa gång och ta med matback
    Det låter som en bra ide
Svar på tråden pitebor.... 2!!!