• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

missteddy:
    Nej, inte är det fel att ge flaska. Jag önskar att jag hade haft lite mer i huvvet och gett tjejjerna flaska tidigare än vad jag gjorde.

Jag är bara en förvirrad liten mamma.
  • Carre

Linda: inte på badhusparken är helt badhusparkens-loppis-oskuld

• Carre

Måste gå nu innan det blir midnatt annars förvandlas jag från prinsessa tills asktanten.. ha det bra!! Natti natt

• astri

*Fnys*
    Vilket skämt mina studier är!!
    Jag har hunnit göra tacksidan! Typ, jättesvårt... Näääää, inte just!
    Kan ju meddela herrskapet, ja eller ska det vara damskapet, att jag INTE lär komma imorgon till Badhusparken.
    Läste nämnligen igenom anvisningarna för uppgiften - återigen, vilken miss, skulle man kanske inte gjort det INNAN man satte sig och arbetade? - och det var grymt mycket man skulle ha med!

Åååååå, hur jäkla pantad är inte jag ibland? Den här uppgiften har vi haft i över en månad och jag börjar NU????!!
    Dumma, dumma mig!!
    *Sparkar mig hårt på smalbenet*

Ville bara gnälla, nu ska jag stoppa ner näsa igen i Lpo94 och Lpfö98 och se om jag hittar något fint som jag kan förankra mitt arbete till på ett vettigt sätt :-/

• astri

Bläääääääääääääää!
  • dio

Godmorgon Härligt väder även idag.

Såå..är det nån som ska till badhusparken då? Jag menar, är det nån idé att jag släpar mig dit? Har ju sååå långt

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Ancha

Godmorgon alla glada! Bara ja som är vaken!?!
    Ska snart med ELina till dagis..problemet är att vi glömde hennes tunna mössa nere i Gbg. Så nu får antingen ha Keps el vinter mössa.. mhmm! Jag är så osäker på hur man ska klä de små liven på dagis nu! Help me..

Näpp nu vakna Rasmus så nu ska jag ta på honom rena kläder och göra välling.

Hoppas ni får en bra dag!

• missteddy

jag kommer till parken ska nog gå lite tidigare och lägga mej i solen.

• astri

Hej hallå!!

Hur mår ni idag då?

• Carre

Hallå!! Vilken häääärlig dag nanananaaan ananananaaaa.. och nu fattas bara en pippsblå och då är livet perfekt eller hur??

Linda :Jag mår bara bra.. men nu kom jag på att jag lovade mig själv att tvätta idag, så plöstlig mår jag lite mindre bra Själv?

Ancha: Jag skickade Sebastian till dagis i långarmad tunn vit t-shirt och en annan kortarmad t-shirt på, sen hade han tunna byxor, keps, joggingskor och massor med solkräm Sen skickade jag i hans väska lite tjockare kläder + jackan ifall dagis personalen tycker att jag är korkad som skickar min son med tunna kläder

dio: jag kommer inte heller

Svar på tråden pitebor.... 2!!!