• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • A N

Japp vi går i öjebyn, Lovisa tycker det är skit skoj!

• missteddy

jag ska börja på babysim till hösten i sep hörde det som tyvärr startar de ingen ny grupp nu

• Carre

Tack myssteddy, jag får nog komma nästa gång

• A N

Det är jätte mysigt med babysim, får se om det blir nån fortsättning för våran del... men nästa bebbe ska oxå få bada! Började med Lovisa i sep då var hon 5 mån, ville inte börja för tidigt. Det här är bara 2:a "kursen" hon går då vi inte bott här i öjebyn tidigare och slutade i älvsbyn då vi insåg att vi inte skulle vara kvar i storsund.

• A N

Vi bor ju inte i öjebyhn nu heller, blev lite fel...

• missteddy

pontus kommer vara 7 månader låter kanske lite sent men vad gör man

• Carre

JAg tycker att det är en bra ålder missteddy, då förstår han lite mer och ha det roligare
    Sebastian var 4 månader när han började, han har alltid älskat vatten men jag tror inte han förstog mycket om vad som hände..

• dio

Jag tyckte det lät alldeles för dyrt med Babysim. Skrev upp mig på en lista, men hon kändes alldeles för gammal när det väl var dags, och va kostade det? 500 spänn för 6 gånger, 10 min/gång. Nää..Vi brukar fara å bada på fredagar jag och mina vänner och barnen. Visserligen får dom inte lära sig simma Men plaska och ha kul

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • missteddy

visst kanske han förstår mycket mer men jag hinner nog bara gå en vända innan det är dags för mej att söka jobb och evt börja jobba igen

• Carre

10 minuter??.. det var väldigt lite tid.. när sebastian gick på babysim var det nog 30 minuter tror jag, men man kunde stanna lite längre om man ville.. men såna små bebisar blir trötta ganska fort

Svar på tråden pitebor.... 2!!!