• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • 1malle

Hihi... gnugga gruset ur ögona...
    Var ju majonäs i ju.... uaääärk!

• 1malle

:-d
    sån e jag.. pipplig som tusan när det kommer till mat...
    och så rädd att testa nytt att jag e löjlig...

• 1malle

Men du....Tack för ditt tappra försök....

• zackebus

NO PROBLEMS..

Cool

KOMMER JAG PÅ NÅGOT HOJTAR JAG TILL

• 1malle

Tackar, bockar o bugar i fällknivsmodell...

• Tingan

Måste bara skriva av mig.... e helt förstörd just nu.... Klarar inte av värmen som kom idag och förmodligen fortsätter..... trodde jag skulle svimma flera gånger idag... trots att jag drack.... och hoppar fram på min kryckor för min överbelastade fot.... Varför e det så svårt att säga ifrån när man e gravid.... har hoppat runt på stan hela dagen för att min ogravida kompis skulle shoppa, sedan suttit ute i solen länge och på kvällen sutte ute på uteservering länge för att hon ska få sin öl i kvällssolen..., jag kunde ej säga ifrån att jag inte orkar och det märker jag av nu.... trots stödstrumpor kyla och högläge vill inte den fruktansvärda svullnaden i fötterna ge me sig och bara under denna dag har jag gått upp fyra kilo!!!! det e ju helt orimligt.... Har ej ätit något onyttigt alls..... e det fel på vågen e det massa vätska eller e det havendeskapsförgiftning? ska till bm på måndag så jag hoppas det har gett med sig till dess, bara gråter nu för jag e så orolig, vet inte vad jag ska göra för att få bort vätskan.... min man jobbar natt och min kompis som ej bor i stan som e på besök hos mig bestämde sig sent för att gå ut och ta några öl med nån, känner mig totalt ensam och rädd. ska man behöva ha så här när man nu e i vecka 37+0? nä nu får barnet komma snart så man kan få tillbaka hälsan. ville bara skriva av mig. kram!

• Tindrande

Tingan

var uppmärksam på om du får huvudvärk, blixtrar framför ögonen, tryck över bröstet eller yr.....
    mår du d¨ligt imorgon också, tycker jag du ska ringa sjukvårdsupplysningen, du kanske behöver åka in för att kolla ditt urin och blodtryck.
    Hoppas att du snart mår bättre!

Själv har man ju råkat ut för maginfluensan.....medans jag är förkyld.....
    Så satans trött på det här nu.

• TEM

Håller med Tindrande, fick blixtar framför ögonen och nonchalerade det hela visade sig sedan att det var förgiftning. Fick tillslut plocka ut lilltjejen 4 veckor och 2 dagar för tidigt visade sig att hon var underburen ökat förlite i vikt pga havandeskapförgiftningen så ring sjukvårdsupplysningen för säkerhetsskull och be din ogravida kompis att tänka sig för lite innan hon drar runt dig över allt sen är det ditt ansvar att sätta stopp också. Bra kompisar blir inte sur när någon i din situation säger ifrån. Kram och sköt om dig

• Nanny Ogg

Tingan

Hoppas du mår bättre i dag. Håller med dig, ibland hjälper det i alla fall mentalt att skriva av sig lite. Lär dig nu av läxan och säg ifrån till kompisen nästa gång - precis som TEM säger så förstår hon säkert bara du förklarar för henne.

Själv är jag i v 36 och mår (förutom halsbrännan) prima, lider med dem som inte har det som jag! Nu ska jag gå ut i sommarvärmen och njuta - ha en bra dag allihop!

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7