• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Kenzie

Ska vi ses imorrn kl 13 då kanske? På onsdag skulle det ju bli lite sämre väder.

Busfrönas mamma: Vi fikar oftast en gång i veckan. Det finns barn i alla åldrar. Vart i Norrköping bor ni?

Badprinsessan: Men gumman, fy vad tråkigt. Hoppas ni mår okej. Kram!

• Minimalla

Ja, vi fikar gärna imorgon kl 13, hoppas på Färjagården och bakad potatis .

Badprinsessan, usch vad tråkigt ... skriver mer i din gb.

• concordia

Vi fikar gärna i morgon på färgargården kl 13.00 Skrattande

badprinsessan ja beklagar verkligen Gråter Hoppas snart du kan få bli gravid igen Kramar från oss!

• 1malle

Badprinsessan:
    Beklagar... hoppas ni kan finna tröst hos varandra...Och att du snart plussar igen...ordentligt då...*kramar om*...

Busfröns mamma:
    Som sagt, vart bor ni?
    Finns en del öppna förskolor ju.
    Går själv på Kastanjettens öppna förskola i klockaretorpet, de har babyöppet på onsdagar o torsdagar...
    Baby sim finns några stycken men jag tror de har kölista... (?)..

Lekplatser som barnen verkar tycka om har du bla i Vasa parken o i Folkparken...

Vi i denna tråd ses o fikar titt som tätt, oftast minst en gång i veckan...
    Sommar tid brukar vi ses på Färgaregården o vid dåligt väder på Peters som ligger inne i city. Där är barnvänligt.

Tack för i dag tjejer... Concordia o Kenzie m gullungar...

• Kenzie

Nice med fika, då ska jag bannemig också prova den berömda bakade potatisen

Tack själv 1malle

Fick precis en hel kasse med olika glassar av grannen som kör ut glass. Gissa vad det blir till middag här ikväll

• 1malle

kenzie...
    vi kommer...
    Galen, jag e galen i glass, galen jag e galen i glass, glass, glass glass i stora lass, lass lass, för jag e galen, galen i glass...

*trallar*...

• Mamma Fia

Jag kunnde ju komma alla dagar utan i morgon eftersom lollo fyller. Men jag hoppas att ni andra får det trevligt.... =)

• Kenzie

Mamma Fia: Men oj jag är ju helt senil, vet att jag läste ditt inlägg innan jag föreslog tisdag..men greppade ändå inte...
    Jag fikar gärna flera dar den här veckan, så vi kanske kan dra ihop en fikaträff en annan dag också?

• Älskade ängeln

Jag kommer oxå idag på fikat om inte Cornelia är helt färdig. Vi ska till badet nu och bada lite med ett par kompisar. Kramar

• 1malle

Suckar, pustar stånkar o stönar...
    HUR varmt har ni det?
    Här går ugnen varm... bakar till examen..
    Hur smart e det o baka i denna värme?
    IQ-befriad, men har jag lovat så har jag...
    Som Jonte sa (min stora grabb alltså)...
    "Mamma, kan du göra din världsberömda dajmtårta till skolavslutningen?"
    H U R ska jag kunna avstå då...
    Gör allt för mina barn, inkl svettas i köket...

Ha det så najs på fikat.... kommer om jag e klar...
    Hmm.. hur var det nu.... stressa inte, släpp kraven o njut... det ska va gott o leva oxå..
    Gott... som i dajmtårta...

*svammel svammel....*

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7