Inlägg från: Anonym (undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrar)

för dyr förlovningsring?

Kanelflickan du e rätt klok du ; ) ska fundera på det.

• Anonym (undrar)

LPW hahahaha inte jag heller.

• Anonym (undrar)

The pumpkin- Jag ser det inte som en liten grej som bara ska sitta på fingret. Å nej kan inte ens tänka på att spara till en bröllopsresa nu. Känns avlägset....

new york brud - ja du...antar att han inte vill framstå som snål. Men jag tycker inte det. Man ser ju på pengar och vad som är värt att köpa olika. Han är bla ekonom och räknar alltid på allt hit och dit...Eller så kanske han inte tycker att förlovning är så stort som jag och att inte ringen då behöver kosta så mycket. Han har någon gång nämt att ta bostadslån ihop är större... (Vi bor i min bostadsrätt nu)?????

• Anonym (undrar)

Problemet är inte pengarna i sig. Vi har råd (menar inte att vi är rika eller något men ändå). Han tycker väl av olika skäl att det är onödigt. Fast era tankar om att han kan tro att jag kommer kräva en ännu dyrare vigselring får jag fundera på. Även om jag säger att jag kan betala på min ring? Tror ni han kan tro det ändå?

• Anonym (undrar)

New york bruden du e för skön hahahaha, tack för stödet.

• Anonym (undrar)

Höstglöd - Det vet jag att det inte är. Tror helt enkelt att han tycker det är lite onödigt samt att han anser att han ska vara den som betalar. Konstigt för han är inte mycket för traditioner annars....

• Anonym (undrar)

AHöst - Nej om det är någon som har pengar/varit mer van vid pengar är det han. Jag växte upp med en ensamstående mamma och syskon i en förort med noll kronor och han i ett fint villaområde. Jag har alltid jobbat (butik även om jag pluggar nu) och han har pluggat så han nu har fått ett bra ingengörsjobb. Så det kan det nog inte vara...

• Anonym (undrar)

Anonym viktigt - ja visst kan det variera. Ingen skulle bli gladare än jag om jag fallit för en ring för hundra kronor. Men nu blev det denna och jag bidrar gärna för att få den. Gu´en sån snäll karl du har : ) Grattis...

• Anonym (undrar)

Hej smurfis! Mycket läsa nu...men det handlar ej om pengar. Har sagt att jag gärna betalar en del, hälfen eller hela min ring. det är en vitguldsring med nedsänkta diamanter. Vet precis vilken ring som skulle passa till även om bröllop just nu är väldigt avlägset.... Och ja jag brinner för den. Blev kär direkt. En ring masn vill ha på fingret i typ 70 år : )

• Anonym (undrar)

kanske ska tillägga att den dag vi ska gifta oss så har vi tänkt dra någonstans med bara de närmaste så så väldans dyrt kommer det inte bli... Fast man vet aldrig, vi hinner väl ändra oss flera ggr till dess.

Svar på tråden för dyr förlovningsring?