för dyr förlovningsring?
hahahahahahaha
hahahahahahaha
oj nu har det blivit MINST 12000. Det här e kul....
faktiskt inte hans mormor dog i morse
ja han är hos sin mamma nu. Men han tycker denna tråd är rolig annars. Visade den i morse när vi blivit sams.
New york bruden. Det låter som min ring.... har sett en fin för 17000 också med prinsesslipade diamanter hahahaha...
CloudBerry - självklart handlar det inte främst om att jag ska bli nöjd och inte han. Problemet uppstod när han surade ihop utan att ge mig en förklaring, samt att mina förslag inte dög, fast hann ej kom med några egna. Inte för att retas med dig men lägenheten är renoverad, och vi ska resa i sommar. Dessutom köper han sånt som jag tycker e vansinnigt som säsongskort till allsvenskan för några tusenlappar!!!
ja jäklar va snyggt det är....
(7000) ATT JAG KAN TÄNKA MIG ATT BETALA MIN RING SJÄLV ÄR TYDLIGEN KONSTIGARE ÄN DET BAKÅTSTRÄVANDE ATT MANNNEN SKA BETALA. JAG SKULLE TYCKA DET VAR LITE PINSAMT ATT FÖRVÄNTA MIG ATT HAN SKULLE BETALA. VILLE HAN DET SÅ GÄRNA MEN ANNARS TYCKER JAG DET ÄR NICE ATT MAN BETALAR VARANDRAS ALT HJÄLPER TILL BETALAR PÅ SIN OM MAN NU VILL HA EN LITARE DYRARE. HUR KAN DET VARA SÅ FEL?
Har några likar här så det känns nice! Nu e det dags att äta (har varit på body pump) jobbigt!!! och läsa liyte till min tenta. Ha det bäst!
Monky - vi har "satt bo" och har råd!!! Dessuton är jag trött på jämförelsen att jag inte skulle älska honom tillräckligt för att jag fallit för en dyrare ring. Hur kan han vara ekonomisk när det handlar om mina pengar???
Ringar - om du hade läst tråden så handlar det som sagt inte om vad vi har råd med. Det handlar om att han blev arg och inte ville ge mig en förklaring till varför!!!
tack Dumla 1 : )
Gomorrn Mysan. Två underbara personer gick bort två dagar i rad i hans familj så vi har rätt naturligt inte hunnit gå och titta igen som vi tänkt. Men det blir nog den. Vi pratade ut och förstår varann. Skönt
Malin 21 - varför måste min vigselring vara dyrare?????
cd- varför tror ni automatiskt att han i sådana fall skulle tycka att det var roligare att han eller jag köpte en dyr ring då istället, bara för att ni tycker det.....och nej jag vill ha denna ring. När vi väl gifter oss finns det kanske barn och massa andra utgifter som gör att det inte finns utrymme för en dyr ring. Bättre passa på nu när vi har det rätt bra ställt och vi bara har varann att ta hänsyn till, Och vi har pratat och det tycker han med.
Förlåt Malin21 inte meningen låta grinig. Verkligen inte. Jag undrade bara, varför du trodde att jag absolut ville ha en ännu dyrare då? har föreslagit att vi ska dela men det var inte heller bra då men nu har det löst sig...tror jag. Kram på dig : )
Vi har pratat och förklarat vad vi vill och varför osv. Han varför han blev sur och jag varför jag vill ha denna ring. Känns mycket bättre. Jäklar vad tiden går fort här, måste sticka till skolan, orienterings dax!!!! hahaha låter som jag går i mellanstadiet : ). ha det bäst.